Hilsen Aud Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 ... går han sikkert rett på PC'en som ALLTID.... Og der har jeg funnet frem et bilde av en liten baby jeg hilste på i dag. Og så har jeg skrevet på bildet "vekk meg når du legger deg, - så lager vi en sånn en!" Jeg har vært på barselbesøk i dag og satser på at det kan fremprovosere eggløsning.
godteprinsessa Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hihi, er mannen din dataslave også? Kan man framprovosere EL ved å være sammen med små barn?? Er det dokumentert??? Hadde vært fint;)
*sm & lille* Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hei kjære deg ! Det er fler som har slike i hus også ja.. Så god fantasi du har da ! Skulle gjerne gjort slik jeg også, men sambo gikk på nattvakt halv ti han og kommer ikke hjem i morgen før 8. Og da er jeg desverre på skolen ! Men jeg håper dere lykkes når samboeren din kommer hjem da ! Har dere prøvd lenge ? Nattaklem fra
Hilsen Aud Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 he he, er nok ikke akkurat dokumentert nei Men kjenner det klirrer godt i eggstokkene når jeg ser nyødte bebiser!
godteprinsessa Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Hehe, tenkte vel det ja;) Hvis jeg er for mye sammen med sånne små vakre bebisser, får jeg både brystspreng og babydrømmer! Er vel kroppen sin måte si i fra at NÅ er jeg klar til å reprodusere meg;)
Hilsen Aud Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 Ja, vi jobber mye om hverandre, og blir desto lite kos... Men - hjelper jo på når han får skriftlig og billedlig beskjed om å levere varen etter nattskift! Er i vår 7pp, har ikke tid til å kaste vekk flere EL på skiftarbeid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå