Gå til innhold

Skal inn til lap i morgen, og har et par spm.

Anbefalte innlegg

Da er dagen kommet. Jeg er fortsatt litt forkjøla, men ikke så ille, så jeg håper det går bra. Er litt snørrete og hoster litt. Har ikke fått ringt i dag, men tar sjangsen og møter opp i morgen.

Har fått tips om å la alt av verdisaker ligge hjemme, men trodde jeg måtte betale. Må jeg det?

Også et teit spm. Må man gå med bind etter inngrepet? Bør jeg ha skikkelig underbukse på meg og ikke string?

Det er også kanskje lurt å ha joggebukse kanskje.

Er det ellers noen andre tips jeg trenger?

Fortsetter under...

Hvis du må betale noe så sender de deg sikker regning (det gjør alltid Riksen).

Bind, skikkelig truse og joggebukse høres lurt ut. Du blir ganske oppblåst i magen etterpå og må regne med småblødninger et par dager etterpå.

Lykke til!

Jeg blødde nesten ingen ting, men det kommer jo an på hva de gjør under lap-en, om de fjerner noe. Du får bind på sykehuset, så ha på en stor, god truse. Og ha på deg en bukse som er vid i midjen og/eller lav i livet. Ikke godt med en bukse som presser på magen.

Ikke ta med verdisaker. Du får regning i posten. Og dersom du blir dårlig og må overnatte, så slipper du å betale. Det gjorde nemlig jeg. :o)

Ta med Cola eller lakris (Läkerol Salvi funker bra) i tilfelle du blir kvalm av narkosen. Jeg fikk appelsinjuice på Riksen, og det er ikke noe godt mot kvalme.

Lykke til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...