Gå til innhold

Desember: puh...nå er jeg lei...

Anbefalte innlegg

Har stått i flere timer å kokt og posjonert ut mat til snuppa. Her har nemmelig latskapen råd i lenge. Har lenge tenkt at nå må jeg ta meg på tak å få laget noe middag så jeg har i frysen, men det har kun blitt med tanken. I dag stor-bestemte jeg meg....dro på butikken å handlet div. ingredienser til den store gullmedaljen. Nå har jeg masse masse mat i frysen, Å GUD FOR EN DEILIG FØLELSE. Dette har irritert meg lenge :) hehe....

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6988572-desember-puhn%C3%A5-er-jeg-lei/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har laget....skal se....hehe

-fiskeboller med potet og gullerøtter. Hadde oppi av kraften også tar jeg på litt margarin uten salt når jeg varmer den.

-kjøttboller med potet og broccoli. hadde litt vann oppi også har jeg sikkert oppi noe når jeg varmer. hadde litt basilicum over.

-svinestek med søtpotet, blomkål og broccoli. hadde på litt av sausen fra vi stekte steika i ovn. (det var rester fra søndagsmiddag da, lagde ikke stek kun til henne nei...hehe)

- storfekjøtt med potet, aubergin og broccoli. og kraft over.

- kylling med ris, blomkål og broccoli.

- makaroni med hjemmelaga tomatsaus og gullerøtter.

puh....tror det var det...hehe

Annonse

Hehe! Har brukt for det meste ferdig-glass jeg også, men når hun nekter å spise så.....tror ikke jeg hadde klart å rive meg løs å fikset dette hvis jeg ikke bare måtte nei...:) Men den smaker ikke godt den ferdigmaten da, det skal jeg si meg enig med snuppa på. Synes den er ekkel jeg...

MEN jeg tror jeg skal lage litt nå og litt da framover for jeg gidder ikke slike skippertak hver gang nei. Det er utrolig tidkrevende...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...