Gå til innhold

Til alle dere faste her inne......

Anbefalte innlegg

Vil bare komme med et lite hjertesukk.. Mulig jeg er overfølsom pga hormoner, men jeg synes det er forferdelig vanskelig å komme inn i "gjengen" her. Vet at jeg ikke har vært med fra begynnelsen, men har lagt merke til at når det ikke er dere faste som skriver, så er det ikke så mange som gidder å svare.Skjønner dere har et felleskap vi andre ikke har tatt del i, men PLEASE......... ikke glem oss nye, vi har også behov for å prate med noen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6988092-til-alle-dere-faste-her-inne/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, jeg er en av de"faste" her inne og jeg tenker ikke i det hele tatt på hvem det er som skriver når jeg svarer... Har jeg noe å si så skriver jeg, uavhengig av hvem det er som spør om noe... Men det skal også sies at det er mye jeg ikke svarer på når det jeg tenker allerede er sagt... Synd at du føler det sånn så håper du får et annet inntrykk etterhvert, for her er det bare hyggelige jenter som du fort blir bedre kjent med :)

Hei!

Kan til dels være enig, jeg er ikke av de som skriver veeeldig mye her inne men får oftest svar når jeg spør om noe da. Tror at pga at veldig mange er meget aktive her inne og navnene dere ofte er i overskriften virker det som om de får all oppmerksomheten...

Føler uansett at alle er hyggelige her og prøver å støtte og ta vare på hverandre. Håper du fortsetter å være her! :)

Klem

Annonse

Ja, huffda- det var dumt du har fått den følelsen....... kan bare svare for me selv- men jeg tenker ikke på hvem jeg svarer i det hele tatt.... er det noe jeg føler jeg kan svare på eller som er interessant så svarer jeg...... vet egentlig ikke om jeg er av de faste heller jeg da- men er nå her stort sett hver dag i alle fall.........

Men har vært flere ganger jeg har lagt ut innlegg og ikke fått svar også, eller få svar- tror det kommer veldig an på dagen, noen dager er det veldig aktivitet her andre dager ikke, og kommer litt an på når på dagen også tror jeg!!!

Men håper du får et annet inntrykk da- tror ike det er med violje fra noens side her jeg heller!!!

Det er ganske mange har inne, og mange innlegg. Jeg føler ikke at jeg kjenner noen her, men jeg har skrevet litt av og til, og svarer litt av og til, og føler men ikke utenfor "gjengen". Det kan hende at de som har vært her lengst føler at det er enkelte emner de har diskukutert mange nok ganger, da er det jo opp til alle de som har kommet med etter hvert å holde interessen oppe.

Hvis du føler at inlegget ditt blir oversett, lag et nytt, så er det snart noen andre som svarer :)

Når jeg svarer eller ikke, så har det utelukkende med overskriften i innlegget å gjøre.

Overskrifter jeg ikke har noe forhold til, kan svare på, er interressert i, hopper jeg bare over - uansett hvem forfatteren er.

:-)

Tror ingen her inne mener å holde noen utenfor - vi er jo den desidert hyggeligste gjengen ! :-D

Jeg er også ganske ny her, og tenkte som du til å begynne med. Men har funnet ut at det er utrolig koselig å være her!!!! Det har også ført til at jeg har blitt mer og mer aktiv. Har også oppdaget at noen av de ivrigste som har vært her lenge er veldig flinke til å ta i mot oss nye (og alle andre!).

Annonse

Jeg er nok ikke for en av de faste å regne, men legger inn innlegg flere ganger i uken her og der. Svarer egentlig bare der jeg føler at jeg har noe å bidra med. Er mange spørsmål jeg ikke vet noe om, eller der innlegger har fått så mange svar at det ikke er noe vits å svare.

Velkommen hit Beth72 :)

Uff..... jeg som trodde at desemberklubben var SÅ lett å føle seg hjemme i!! Jeg er en av dem som har vært her inne lengst.. siden i mars en gang..

Tror ikke at jeg bare svarer til dem jeg kjenner, jeg håper da virkelig ikke det!

En for alle, alle for en!!

:-))

Hei! Jeg prøver å svare flest mulig. Prøver også å svare de som har få svar.

Men det kan jo hende jeg går glipp av noen innlegg da! :-) Tror ingen av oss "faste" bevist lar være å svare på innlegg i alle fall!!

Alle er like velkomne her! Nettopp det som er så fint med desember klubben. :-)

jeg er enige med de fleste her inne.

jeg tenker ikke så mye over HVEM som har skrevet innlegge.

svarer hvis jeg har noe jeg "skulle ha sagt"

men det hender et par ganger at jeg har gått etter innlegg hvor det har vært ingen eller lite svar.

bare slik at vedkommende ikke skal føle seg utelukket eller "glemt".

Huff, det var litt leit å høre at du føler det sånn.... jeg er vel en av de som har vært her fra starten av... Og det har overhode aldri vært meningen og gå etter hvem som er HI, og svare etter det. Jeg svarer på de innleggene jeg føler jeg rekker, og de jeg føler er av interesse for meg.. Dette er og SKAL fortsette å være den beste klubben...

Heia alle desemberjenter - og novemberjenter (som ikke vil være i novemberklubben)

KLEM _ KLEM

hmmm

dumt å høre

jeg tenker ikke over hvem som har skrevet innlegget når jeg svarer - kommer mer ann på hva innlegget handler om om jeg svarer eller ikke

prøver svare alle som ikke har fått svar også..med mindre det er noe jeg absolut ik har noe å svare på da :)

og føler at jeg som regel alltid får svar her inne, hvertfall ett ;)

vi får bare tenke mer over det

men jeg har ikke oppfattet noe gjeng, jeg, og jeg er ikke medlem av noe gjeng..tror jeg :) selv om jeg kjenner tre her inne personlig, da..men de tre skriver egentlig ikke her inne så ofte hehe..jeg er større bimslave enn dem hihi

Jeg er en fast "kikker", hihi... Og noen ganger får jeg skikkelig raptus og svarer og legger inn innlegg selv. Moro å ha noe å følge med på hver dag, og snakke med andre i samme babyverden som meg.. Går jo litt i drømmeromlillenurkettåka... Hvis jeg har svart lite på innlegg, eller har vært lite oppmerksom mot nye desemberjenter, skal jeg skjerpe meg!! :-) Er jo så hyggelig her inne, så vi får fortsette å passe på hverandre! :-)

hei!

velkommen hit!!!!

jeg må nok svare, som mange av oss andre har svart..

jeg svarer på innlegg jeg vet jeg kan svare på.

kikker somregel ikke på hvem som har skrevet innlegget i det heletatt.

hvis det er en som har svart det jeg også kunne svart, så hender det at jeg ikke gidder å skrive det samme som en eller annen annen har svart. synes det blir smør på flesk, liksom...

noen ganger er jeg bare innom og leser også, uten å logge meg inn.

har jeg vært en av de som har oversett deg, så ber jeg om unnskyldning!!

her inne er det jo bare sååå lett å bli tatt imot!!

skriv noen innlegg, så skal du se at det tar seg opp!! ;))

ingen skal føle seg utafor her inne hos oss!!

nattaklem!

Huff ikke bra at du føl det sånn... æ svara på stort sett alle innleggan æ.. e nån som æ absolutt ikke har nå å svar på da... teng æ ikke har vært borti... hend sæ å at æ e lei og ikke gidd å svar da... men formen e dårli så stort sett e æ hær å tasta i vei...

Håpa du føl dæ meir velkommen fremover.... trur ingen som prøv å steng nån ute :D

Klem

Hm, synes egentlig ikke det er sånn her, jeg... Jeg skriver ikke så ofte innlegg, i alle fall ikke starter egne tråder, men hver gang jeg har gjort det, så har jeg fått mye respons. Det er vel flere og flere av oss som kommer til å bli mer aktive her inne etter at vi går ut i permisjon, tenker jeg.

Jeg har i alle fall fått en helt annen respons her enn inne på 2.og 3.trimester! Uansett hva jeg har lagt inn en tråd på, så har jeg fått minst ett svar. Dessuten synes jeg det er så mange som er utrolig flink til å muntre opp og se det beste i ulike situasjoner her! Jeg setter stor pris på desemberklubben! Men det er jo alltids noe vi kan gjøre annerledes. Tror det kan være bra med en tankevekker. :)

Hei!

Dumt at du føler det sånn..Jeg ser ikke på nicket,men overskriften når jeg svarer..Er ikke alltid jeg har noe svar,og iblant er det jeg ville svart allerede skrevet. Håper ikke du føler det sånn fremover:) iallefall ikke meningen fra min side:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...