M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Har du vært på omvisning på st.olav ? Vi skal 14 november :-)
hønepøne;-) Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hei hei jeg har vært ja. Var skikkelig nyttig å få med seg. Veldig fint der, gleder meg masse etter jeg var der:) Men... kanskje jeg kjenner dere? Hvem er du?
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 7. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2006 Vi kjenner ikke hverandre, vi har bare skrevet sammen her inne for en god stund siden :-) Så bra at d var fint på fødeavdelingen,gleder meg til å se :-)
hønepøne;-) Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Ja jeg kom på det like etter jeg postet det forrige innlegget! Det var arrangert omvisning sammen med jordmor vi var på. Fine rom og trivelig personale! rart å tenke på at det ikke er lenge til nå! Hvor i byen bor du forresten? Jeg bor i Ila.
M-82 har fått ei prinsesse:) Skrevet 7. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 7. november 2006 Bare en liten måned igjen, blir veldig spennende :-) Kanskje vi møtes på føden.hehe :-) Jeg bor på Heimdal, kjøpte oss rekkehus her i februar:-) Hvordan er formen din da ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå