Gå til innhold

Noen fra Tromsø?

ღVi treღ og en liten spire

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei hei:) lenge sia jeg har vært her inne nå...

som du sikkert vet så har jeg vært hjemme i steigen nå, mens børge pusser opp hjemme i tromsø;) å det ble jo frtitt for strøm her i nesten 6 døgn. så det var kjedelig. ikke noe særlig å finne på..

men oppi alt dette her så har sebastian fått skikkelig ondt i magen. og gråter ofte og sover lite:( og det rare er, at jeg har ikke spist noe som jeg ikke bruker å spise til vanlg. her går det på brødskive,blåbær og melk.. og alikavel så har han sinnsykt ondt. så vi har funne ut at det må være brødskivene til mamma.. så idag har vi kjøpt kjøpingsbrød og håper det hjelper... det er så slitstomt når han gråter og gråter hele tiden. og ingenting hjelper. og han blir jo utslitt til slutt...:( og jeg blir jo også sliten:( håper det blir bedre nå:)

nå er det bare en uke igjen til vi kommre til tromsø:) gleder meg så mye, huff... snakker med børge flere ganger om dagen, men det er jo fordi jeg savner han så masse. det meste vi har vært fra hverandre er en 3 dager.. og nå blir det 14 dager. men må si det er lettere nå, siden jeg har lille sebastian å styre med. han er jo halvt børge og halvt meg.. så jeg har jo en liten del hos meg:) jeg husker første julen vi var ilag, det var så hardt. da var jeg tre dager hjemme i steigen, og han i vestbygda. det var hardt det. savnet var så stort, at vær gang jeg snakket i telefonen med han, eller bare tenkte på han, så kom trålene trillende.. huff. jeg er vanligvis ikke en som gråter for ett og alt. men savnet av min kjære var så alt for stort:(

hva har du gjort i det siste?hørt noe mer om fast jobb? snakket med øyvind om det? hva sier han? er så spent:) er et stort pluss å få fast jobb:) iallefall de gangene jeg ikke har hatt fast jobb, så viste jeg jo ikke fra mnd t mnd om jeg hadde jobb.. men det trenger jeg ikke å tenke noe på nå på et år:)

men nå må jeg nesten gå. vi har ikke får bredband enda, så det blir dyrt dette her:) men vi kan jo snakkes:) kos deg/dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heia :)

Ja jeg hørte om det der med strømmen, utrolig kjipt. Men alt gikk bra?

VET DU HVA??? Jeg ventet mensen fredag forrige uke, og testa positivt i går!!!! :D:D:D:D Å det var helt utrolig, for jeg har vært skikkelig gravid den siste uka og spist ALT jeg ikke spiser til vanlig, hatt sure oppstøt, småømme pupper, blitt kvalm av det jeg ble kvalm av sist og SINNSYKE humørsvigninger!! Men jeg har ikke tenkt på at jeg kan være gravid! Åååå jeg visste ikke helt om jeg stolte på testen i går, så jeg testa faktisk på nytt i mårrest og den var like positiv den, kom opp to streker med en eneste gang :)

Jeg fortalte det til Øyvind i går kveld, han lå bare å smilte etterpå :)

Er et lite minus med den faste jobben da, jeg skulle skrive under kontrakten i august og da er jeg jo rimelig høygravid, så spørs om de fortsatt ser like lyst på det da... Hadde jeg ikke blitt gravid nå hadde vi nok utsatt prøvinga til sommeren slik at jeg ikke hadde trengt å si noe på jobb før kontrakten var underskrevet. Men det får gå som det går, Øyvind er iallefall ferdig med skolen til vi får ungen, og han blir jo å tjene veldig godt, så det er egentlig ingen stor fare sånn sett om jeg ikke får fast jobb der likevel nå.

Hihi, jeg drømte forrige uke at vi fikk en liten baby, og natt til i går drømte jeg at jeg fikk positiv test ;) Tror jeg er pittelitt sanndrømt ;)

Huff, føler at ingenting ble sammenhengende i dette innlegget, men jeg er ikke spesielt sammenhengende i dag :)

Håper jeg ser deg på MSN snart.

Vi snakkes seinere, må få gjort litt husarbeid her nå.

Skrevet

Grattis, VilHaBarn ;)

Jeg er fra Tromsø, venter barn 31. august. Jada, det er nok en stund til, men i alle fall..

Skrevet

Takk :)

Har forresten byttet nick jeg nå ;)

• 2 uker senere...
Skrevet

Er dere kommet trygt til Tromsø nå?:) Mye å gjøre med nyleiligheten? Vi skal i banken i morgen å søke om lån, 650.000. Håper vi får det, for da er det leilighet på oss også i slutten av april ;)

Tenkte bare jeg skulle "dra fram" tråden vår litt, den hadde jo havna så sinnsykt langt bak...

• 2 uker senere...
Skrevet

joda:) nå er vi kommet oss trygt til tromsø:) og det er bare så hærlig:)

er nesten ferdig åpusse opp i 2.etasjen. er bare noe små stæsj igjen, slik som lister og slike kjedelige ting:) har liksom stoppet litt opp:(

hehe, lånesøking er gøy og samtidig slitsomt. husker når vi har søkt om lån, pirrer i magen, dårlig med søvn, drømmer om lånet dag ut og dag inn. og syns at de behandler søknaden så tregt. men så etter noen dager som føles som år, så ble det svar... og skuldrene senker seg igjen:)

her om dagen så var jeg og lille sebastian og trillet en tur rundt om i nabolaget, prøv og gjett hvem som klarte å gå seg litt bort,og brukte over en time på å komme meg hjem igjen????? JEG!!!! hehe...

jeg, retningsans!!!! finnes ikke:) hehe men sån er det jo med en ny plass:)

hvor har dere tenkt å kjøpe henne??

• 4 uker senere...
Skrevet

hei hei:)

kordan går det med babymagen???? hehe

måtte dytte opp tråden vår, den vasr ikke så langt bak nå:)

hvordan går det med deg?? vært på UL???

Skrevet

Heia :) uups, så ikke at det var kommet svar her før nå, ikke det du hadde skrevet 1. mars heller.

Her går det kjempebra!:) Var på tidlig UL i uke 11, og der så vi en veldig aktiv liten sak med bankende hjerte, det var helt nydelig, fikk med oss to bilder og på det ene ser vi ansiktet tydelig. Og i går var jeg hos legen og fikk høre hjertelyden, 150 slag i minuttet (betyr jente sier mamma hehe).

I dag fikk jeg innkalling til ordinær UL, skal dit 9. mai.

Og jeg passer ikke de vanlige buksene mine lenger! I dag måtte jeg ty til mamma-bukser (har kjøpt ei ja hihi), tok først på meg ei vanlig bukse men fy så ubehagelig det var! Akkurat som om noe protesterte mot den buksa, var så rart over magen. Synes det er litt flaut å gå med mamma-bukse allerede hehe :)

Har ikke tid til mer nå, blir hentet så jeg får legge inn en liten oppdatering senere.

Hvordan går det med dere? Gå seg vill hehe, ja det gjorde jeg også en gang her i byen men det er mange år siden og var første gang jeg og flytta hit :)

Skrevet

Er bare innom og legger igjen et par spor før vi reiser, drar til Oslo i dag og vidre derfra til Tenerife i morgen!:) Så deilig, gleder meg!

Dere får ha god påske og alt da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...