Gå til innhold

Noen fra Tromsø?

ღVi treღ og en liten spire

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg skjønner det med ektra tilknytting og graviditetshormoner :)

Har bestilt meg graviditetstester fra billige tester nå, men hva er best? Strimmel eller stav? Bestilte 5 staver jeg, 96 kr inkl. porto. Slett ikke værst det :) Vet du om de funker like godt som de man kjøper på apoteket?

Jo men jeg kan på en måte forstå legen min, for som han sa, han er allmennlege, ikke gynekolog. Men jeg fikk nå iallefall henvisning, og i følge han og de på jobb går det rimelig raskt å få time der.

Huff har vært grusomt vær her også i natt/dag, speilholke utenfor husdøra og pissregn og ekstra sterk vind. Skøyta til bilen i mårrest jeg hehe :)

Nei, har ikke tid til å sitte her i dag, skal på shopping (lønningsdag;) så skal jeg kjøre til pappa seinere, vi skal feire 80-årsdagen til bestemor der i helgen.

Men kos deg. Og ha en fin helg :) Håper ikke du trenger å sitte særlig lenge med plagsomme modningsrier... (har vært gjennom det med rier jeg og - huff!)

jeg brukte strimmel. stav er vel enklest, men strimmlene var billigere.. de funker like bra som de på apoteket... har ikke hørt noe negativt om dem.. kansje ikke det at jeg skal si det sikkert, men kansje de ikke viser resultatet like forsom QB.. men vet ikke.. syns de funket bra jeg.. har vel kjøpt en 25-30 + stk.. har ikke tellinga...men det var mange.....hehe

men han satt tilslutt:)

trur ikke jeg tørr tenke på hva det ville ha kostet vist jeg hadde kjøpt alle på apoteket... grøss....

når var det du skulle til GU?

du må huske å si ifra til meg hvordan det går:)

i helgen har jeg vært skikkelig rar i kroppen, akkurat som om det skulle skje noe...at noe var på gang.. vanskelig å forklare... men sitter her enda med babyen INNI magen:) hehe kom ut lille venn!!!!!

Ok. Jeg har bestilt 5 staver, betalte i underkant av 100 kr for dem. Hadde blitt over 500 på apoteket det, mye penger å spare der ja hehe :) Hadde håpet at de lå i postkassen når jeg kom hjem fra jobb i dag, men det gjorde de ikke. Så da får jeg håpe litt ekstra for i morgen :) Fikk mail lørdag om at de var sendt fra Danmark, men posten her i Norge er jo så jæ*** treig... Håper iallefall de kommer denne uka, for jeg vil teste før julebordet fredag.

Jeg vet ikke ennå når GU blir, henvisningen er sendt, men jeg har ikke fått time ennå. MEN jeg er sluttet å blø!! Har ikke sett en dråpe blod siden fredag jeg :-) Men tar den GU'en uansett for å forsikre meg om at alt er ok nå. I'll let you know :)

Så spennende, det begynner vel å skje ting straks da :) Han kommer vel når han er klar for det ;)

supert at du ikke har blødd noe mer nå:) krysser fingrene mine for deg:)

vist de ble sendt på lørdag, burde de være er idag eller imorgen...:)

posten er treg ja.. når vi var i syden så sendte vi kort til alle vennene våre, fra bodø i sør til kirkenes i nord.. de i bodø fikk kortet 14 dager etter vi kom hjem, mens de e tromsø fikk det over 1 mnd etter og de i kirkenes fikk kortet 1.5 mnd etter eller mer. husker ikke... men det gikk tregt.. vanligvis tar det jo 1-2 uker før de er framme her i norge...

kan jo hende at hotelle har litt skyld i det også:)

sitter å klør meg ihjel nå, heldigvis skal jeg til jordmor på mandag. har fått salve, men hjelper ikke.. så vist hun ikke har noe som kan hjelpe, så blir jeg å prøve iallefall å kreve at jeg blir satt igang... klarer nesten ikke ha klær på meg, for da svir det, klør hele natten, så blir lite med søvn. har så masse sår nå over hele kroppen, blør jo ut klærne mine når jeg peller håll på dem.... har klødd i over 1 mnd nå, og blir bare værre....

snakket med føden og alt, men de gjør ingenting, lurer på om det er fordi jeg ikke er så hysterisk når jeg ringer...

mens en veninne av meg, som hadde bare en brøkdel av den kløen jeg har, og ingen blemmer. ble sendt rett inn på sykehuset til registrering og blodprøver dagen etter hun ringte inn... grrr.... helsenorge er noe drit av og til.. man må vist være hysterisk for å få hjelp..... men men.. måtte bare syte litt. begynner å bli så dritlei nå... hehe 13 korte dager igjen.. håper han kommer før. for da slutter det å klø... håper jeg

har då fått testene?

Huff stakkar, ikke morro å klø hele tiden. Er det slik over hele kroppen eller? Ja her tror jeg det må sytes og klages og ikke spares på noe om man vil at det skal skje noe, virker sånn mange ganger iallefall. F.eks. når jeg var inne til den andre utskrapningen kom jeg som øyeblikkelig-hjelp mandag morgen, og ble sittende til kl 19.00(!!) på kvelden før jeg ble undersøkt. De bestemte at jeg måtta ha ny utskraping, og ble innlagt (var allerede fastende siden jeg hadde sittet der å ventet hele dagen). Ble lovd inngrepet før kvelden var omme, men det kom hele tiden noe i veien for de jæ*** legene. Ikke fikk jeg mat eller drikke før det var overstått. Morgenen etter kom det en annen dame inn på rommet som skulle ha utskraping, og hun ble tatt etter å ha ventet i 2 timer. Jeg ble ikke tatt før ca kl. 20.00 den kvelden. Skjønner ikke logikken i dette...

Jeg har støv/middallergi så jeg klør også stort sett hele tiden, men det var deeilig den tiden jeg var gravid for da forsvant ALL kløen og utslett :-)

Jeg fikk testene mine i går!!:) Måtte teste i mårrest, men den var selvfølgelig negativ..var vel bare innbilning på meg. Men ei venninne av meg er nesten sikker på at jeg er gravid igjen hun hehe :)

Mamma ringer nå, får skrive mer senere :-)

Annonse

vi vant vi vant!!!!!!! :)

budrunden gikk ut kl12, og vi vant. 110 over takst..

nå er det bare å vente en uke før den dumme forskjøpsretten går ut..

budet er akseptert og alt, med fristen for bruk av forskjøpsrett går ut om en uke...:(

er så vanskelig når vi ikke har vært medlem lenge nokk i tbbl, og ikke har mulighet til å dra på mange visninger.. bare sende folk hele tiden.. vi får jo ikke se med egne øyne.... men men... får håpe denne uka går fort:)

er dere medlem i tbbl?

GRATULERER!:) Glad nå? Stor leilighet? Hvor ligger den? Håper ingen tar den på forkjøpsrett da!

Én uke uten blødninger, men julebord i dag så jeg er SELVFØLGELIG begynt å blø igjen!! Typisk! Huff.... Blir litt fortvilt.

Er ikke medlem av tbbl vi nei, går det an? hehe :)

takk takk:) hehe

tror det var 79 i bolig areal og 88 brutto.. vist jeg ikke tar helt feil.. to soverom, ligger på varden på stakkevollan.. og på torsdag/fredag er det 100% sikkert.. og det var vist bare ett par som var intresert med forskjøpsrett, og de var stdenter, så megleren trodde ikke dem hadde råd til å by over oss.. håper ikke det:)

jeg andbefaler dere, vist dere skal kjøpe i tromsø, å bli medlem med en gang i tbbl.. angrer på at vi ikke meldte oss inn når i begynte å tenke på å flytte til tromsø.. da hadde vi stått mye sterkere på de andre leilighetene vi har bydd på.. vi har jo bare vært medlem i 3 uker ca..

vi betalte 500 kr i innmelding til tbbl, og da er vi medlem i et år, så koster det vel 100-200 kr en gang i året. vist jeg ikke tar helt feil.. er ikke dyrt, men værdt det, vist man skal kjøpe i tromsø...

du var vel på julebord i går?? hvordan gikk det?? formen bra idag?? tihi:)

huff, skjønner godt at du blir fortvilt... skjønner meg ikke helt på den kroppen din. tror den lever et helt annet liv, i en helt annen verden.. syns bare du skulle sluttet å blø jeg, å bli gravid;)

Var på julebord fredag ja, var bra det, bedre enn forventet :) Var ikke særlig dårlig lørdag nei hehe :) Men huff...når blør jeg for fullt igjen!! Og gjett hva??? Jeg tror jeg har mistet IGJEN!!!! Er det mulig??? Trodde jeg hadde fått mensen da jeg begynte å blø i går, men jeg har hatt så sinnsykt vondt, og så kom det en "klump" ut i dag, lik den jeg mistet sist, men mye mye mindre.. Huff...ingneting går min vei i dag, har verdens dårligste dag. Men skal ta en test i morgen tidlig, hvis jeg var gravid igjen vil vel den være positiv? Håper det. Skal også til GU i morgen, håper å få en del svar der.

Er bare forvirret og grinete i kveld, så tror jeg avslutter her nå. Lover å skrive mer i morgen når jeg har vært hos gyn.

Men hvordan går det med deg?? Begynt å skje ting ennå eller? Bare en uke igjen nå er det ikke? Hihi :)

Hvordan går det med deg? Skjedd noe ennå eller? Jeg var på GU i går, fikk forklaringen på veldig mye, så nå skjønner jeg mye mye mer. Di hormontablettene jeg fikk for litt over en måned siden satte igang mensen igjen, og det er mensen jeg har fått igjen nå. De blødningene jeg har hatt hele tiden siden sist mensen har vært mellomblødninger pga restene som lå igjen, og alt som har kommet ut i løpet av denne mensen var de siste restene. Han brukte UL også for å sjekke, og nå var det ingenting der som ikke skal være der :)

Så fikk jeg ordna meg med p-piller også, har kjent de siste dagene hvor sinnsykt psykisk nedbrutt og sliten jeg har vært av alt dette styret, så vi har bestemt oss for å vente til alt har normalisert seg før vi prøver igjen. Tenkte å slutte med pillene igjen om et par måneder hvis alt går som planlagt.

Er du kommet langt med julestyret? Jeg har noen få gaver igjen (ene søstra mi og to venninner med familie). Ellers har jeg verken kjøpt julepynt eller vasket eller funnet ut hvor jeg skal være i jula. Huff, gruer meg til jula i år. Samboeren skal til Tenerife med foreldrene sine og søsknene mine skal til mamma i Sverige, men jeg har jobb i romjula og må bli igjen hjemme. Julaften er grei, da blir jeg nok hos besteforeldrene mine, men aaner ikke hva jeg skal finne på resten av jula og nyttårsaften..

har laget litt julekaker, og vasket litt.men tror ikke det blir noe stor vasking, siden vi flytter i januar.. orker ikke.. iallefall ikke nå...

vi fikk nå leiligheten, fikk vite det idag:) så det er jeg kjempeglad for..

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8809082

men ellers så er bare dette en drit dårlig dag.. er så irritert ,å sint.....

jeg er vist ikke gravid alikavell ifølge trygdekontoret.. selvom jeg har termin på tirsdag..... grrrrrr. og går med stor mage....

trodde endelig etter mange måneder med krangling med arbeidsgiver om penger, så skulle det være i orden ennå.. (de sendte feile opplysninger til TK) har fått de pengene nå da.... gikk ut i permisjon den 14.november.. og har ikke fått permisjonspenger idag.. skulle komme igår.. de finner meg ikke i systemet deres.... grrrrr..

så her sitter jeg da.. blakk som f.... og ikke kjøpt noen julegaver i det hele tatt.. og bare grrr meg ihjel..... GRRRRRRR!!!!

frustrert idag......

Idag er foresten min termindag, og UL termin på tirsdag... spent på om det skjer noe.. kansje den lille merker at jeg er irritert, og finner ut at det er best å komme ut:) hehe. så han får kose med meg:) hehe.. håper det...

dere har ikke tenkt på noe annet prevansjon enn p-piller?? jeg brukte p-piller, og når jeg sluttet med dem fordi vi planla en liten en på tur, så tok det 5 mnd før jeg ble gravid. og bare tull med syklusen.. hadde mensen 1 gang.. det var slitsomt det.. når syklusen gikk i tull.. og ingenting skjedde.. jeg har iallefall bestemt meg for å ikke gå tilbake til p-piller.. men det er jo ikke så masse der ute, som ikke er mye hormoner i, bortsett fra kondom og pessar da.. men det faller ikke i god jord her i huset..

skal snart på bassengtrening, å slå ut litt frustrasjon der... TK får få ut fingern, de pengene skal jeg ha på konto idag!!!! grr.

men vi snakkes. skal skrive senere når jeg er i bedre humør:)

kos og klem:)

Endelig på nett igjen! Man blir bra avhengig av det... Har hatt virus på maskinen og alt klikka, vi fikk ikke gjort noe så vi måtte ut i går for å kjøpe ny harddisk.

Gratulerer med leilighet da :) Så gøy! Den var fin også :) Kan se for meg at det kan bli fint der ja.

Finner deg ikke i systemet???? Er det mulig? Søstra mi hadde også problemer med dem nettopp, de rota bort alt av papirer hun sendte inn til dem.. Virker utrolig profesjonelt! Skjønner godt at du blir grinete ja.

Har du fått frem adventspynten? Vi vaska i går og satte frem adventsstaken og la på juleduker og litt sånt :) Tror ikke jeg drar fram resten før om et par uker, er litt tidlig ennå hehe. Så har jeg pakket inn julegavene i dag. Det er så koselig, begynner å komme i julestemning nå jeg hehe :) Måtte bare julesnøen komme. Og så har vi laget ribbe til middag i dag mmmmm :)

Har generelt hatt en veldig bra helg. Var ute på fredag med ei venninne, drakk et par øl og kosa oss. Og i går hadde vi en romantisk kveld her hjemme jeg og samboeren (vi var alene for en gangs skyld). Vi laget biff og fløtegratinerte poteter med stekt sjampinjong og smørdampet mais og hadde rødvin til :) Vi satt og mimra tilbake til tia etter at vi traff hverandre og ble litt småsentimentale hehe, det var kooselig :) Må gjøre sånt oftere har vi funnet ut. Oioioi, mye god mat og drikke i helga, får trene litt ekstra til uka hehe :D

Angående di p-pillene, jeg har slutta med dem allerede. Kom "plutselig" på en av grunnene til at jeg slutta sist; jeg fikk totalt mangel på sexlyst av dem!! Grr, skjønner godt at de kalles prevansjon!Så vi har bestet oss for å heller ta ting som de kommer..håper det kommer raskt hehe :D

Nå venter jeg i spenning her på at ting begynner å skje!!:)

Annonse

fikk iallefall ordna med TK, og de beklaget så masse... hehe best for dem.. meg og penger kødder ingen med:) tihi

idag tror jeg har hatt en del rier, håper det er ordtlige rier... skikkelige kraftige kynnere som sitter i ryggen og i beina.. vet mange sier at man VET når man har rier, men jeg har hatt kraftige kynnere i hele svangerskapet, så kraftige at jordmor har bedt meg ta det med ro. så det ikke blir fortidlig.. men vi får se ut på kvelden.. kansje det skjer noe på termindatoen min imorra:) hehe

men jeg får skrive seinere, akkurat nå har jeg det såpass vondt at jegmå opp å gå:)

men vi snakkes, og du får kose deg så masse;)

kos og klem:)

joda:) det var nok rier jeg kjente ja:)

begynte den 4 desember,men ikke noe kraftig.

litt kraftigere den 5 desember (termin) vi fant ut i 10 tiden den 5. at vi skulle dra til sykehuset, de var ikke kraftige, men regelmessige og 4 min mellom.

kom på sykehuset, kl 2300, og fikk vite 3 cm åpning, halv 1 sjekket de igjen. 6 cm. rimelig kjapt ja..

men der stoppet det.. gikk 3 timer og ikke noe mer skjedde. de tok vannet kl 04. etter et gikk det rimelig kjapt, etter 15 min med pressrier så var han ute kl 0654:) og det eneste smertestillende jeg brukte var lyst gass:)

så nå sitter vi her med skjønne lille sebastian i armene våre, og vi er så stolte å lykkelige:) hehe

du får holde utkikk i bladet tromsø (tror det er det bladet) der kommer det bilde av oss.kansje idet var idag det kom.. vet ikke..men du får titte etter:)

hvordan går det med deg da?

GRATULERER!!:) Er han stor? Det går bra med dere alle ja? Åååå så morsomt :) Skal følge med i Tromsø, de bruker å ha "vi har fått barn" torsdager.. Håper det ikke var forrige torsdag så jeg får se dere hehe :)

Joda det går fint med meg. Har hatt mye å gjøre denne uken med arbeid,møter og trening så jeg har ikke fått vært her på BiM noe i det hele tatt. Huff slitsom uke, men den er heldigvis over nå :) Men tror vi fikk med oss eggløsninga denne uken, så kanskje jeg kan teste i jula hihi :)

Grrr....har problemer med dataen nå, typen har fiksa trådløs router som virker når den selv vil... Håper bare jeg får postet dette innlegget før den slår seg vrang igjen.

Men uansett, jeg gleder meg til å høre hvordan alt har gått med dere!:) Og ikke gikk du langt over heller hehe :) Synes det er så morsomt jeg :)

3900gr 50 cm og 36 cm rundt hodet. og han er en skikkelig hjerteknuser:)nå skjønner jeg hva ekte morskjærlighet er, kan ikke samenlignes med noe. er så hærlig. han sover hele tiden og spiser, og er så snill og søt.

håper dere treffer snart;) spennende:)

tok bilde på torsdagen som hva, så var neppe da. så kommer vel nå:) hehe

Børge ligger syk nå med influensa:( etter mange alene netter på sykehuset,så hadde jeg gledet meg masse til å komme hjem til han og kose,og ikke minst ligge i samme seng.. men nå ligger han på "isolat" på gjesterommet, og kosing er det lite av.. er så redd for at Sebastian skal bli syk. vet ikke hvordan nyfødte reagerer på influensa.. men heldigvis begynner han å bli litt bedre.. så håper snart han er frisk..

vi overtar foresten leiligheten i tromsø den 6. januar.. så vi flytter vel i midten av januar. Børge ska til tromsø på torsdag og skrive kjøpskontrakt og snakke med de folkene på Spider, og bli litt kjent.. det er iallefall planen..

har blitt litt lite tid på meg også her på BIM... trådløs router ja. tell me about it... har det selv og har vært mye plaget har bytter router en 3-4 ganger.. nå har vi en kraftig router, dyr sak.. detter bare ut av og till. trådløs nett er egentlig ganske så dårlig. er ikke utviklet så mye. og hastigheten blir dårligere igjennom luft enn kabel. og så er det en del forstyrrelser. sån som mobil, tv, armering i betong som gjør slik at den detter ut.. har dere prøvd å skifte kanal?

men nå våknet lillegullet. er mat tid nå snart:)

vi snakkes:)

Ååååå for en skjønn liten tass :) Så bildet av dere i avisa i dag hehe ;) Så mye/mørkt hår han har! Skikkelig nusselig var han!:)

Huff stakkar, er han frisk nå da? Heldigvis har ingen av oss her hatt skikkelig influensa i år, håper ikke den kommer til oss heller. Men jeg lurer litt på om jeg kanskje har en liten ørebetennelse på gang, kjenner sånn sykt sting i det ene øret av og til...

Midten av januar høres jo bra ut :) Vi har begynt å se litt på hva som er til salgs nå vi og (eller jeg da...) Har funnet en interessant i Tromsdalen, noen å 60 kvm, ferdigstilles i juli 2007, 3-roms, litt over 700.000 i borettslag. Har sånn kjøpelyst jeg du aner ikke hehe :) Men Øyvind kom med den at han kunne aldri tenke seg å kjøpe noe her for HER vil han ikke bo! Blir så frustrert... Han har nesten klart jobb i Kystvakta som navigatør fra han er ferdig på skolen, dvs. han kan bo hvor f*** i landet han vil, men her som jeg har fått fast jobb og har alle mine og mitt vil han absolutt ikke bo... Åååååå ting skal bare ikke være lett...

Huff, må komme meg i seng nå, har vært så utrolig trøtt denne uka, drøyd i det lengste hver morgen.. Men heldigvis fredag i morgen :) Og venninnejulebord på lørdag med partner, det skal bli godt det :)

Du får kose deg med lille nurket ditt! :) Jeg håper også vi treffer snart, er så babysyk at huff...

neida vi er ikke frisk enda. sebastian er også blitt syk nå:( så han holder oss våkne på nettern nå:( men heldigvis er jeg og børge begynt å bli frisk (joda ble syk jeg også) så vi har begynt å få litt mer energi nå:) hehe

Bildet ble tatt dagen etter fødselen,så jeg var rimelig trøtt og sliten på bildet... hehe men men.. ja han har mye hår:) blir dyrt å drda til frisørn:) tihi

vist dere kjøper så kan dere jo tjene penger på det, uansettn om dere skal bo her eller ikke. vi tjenete jo ca 400 000 på et år her:) nei du får bare overtale han:) hehe:)

Børge har nå studert tegningene på leiligheten i tromsø, og funnet ut hvordan vi skal ha det. skal pusse opp. (da "rømmer" jeg til mamma, når det værste pusses opp) skal renovere hele leiligheten.. men børge skal ta fri 14 dager, for å få det værste gjort:) mens jeg er borte...

men dær våknet lillegullet,og skal ha mat:) vi snakket:)

er det lenge til du kan teste???

huff, må si det er slitsomt å være småbarnsfamilie med sykt barn:(

Sebastian er så snill og grei, men han er fortsatt ikke frisk...:( har hatt feber idag, og hostet i hele natt og i morres hvert 5 min. så jeg har ikke sovet noe... en liten halvtime på sovan istad:( blir det ikke bedre så blir det legevakta neste (drar ikke til fastlegen min, han kan ingenting, sitter bare å later som)

men det er så koselig å ha en baby i hus, bare så synd at vi skulle bli syk alle mann:(

men men. måtte bare syte litt......

hvordan går det med deg?

Hei! :)

Har ikke fått skrevet på lenge nå, og nå klør det i fingrene hehe :) Har vært hos besteforeldrene mine siden fredag i forrige uke og feiret jul der. Litt trist å ikke ha noen av foreldrene mine eller samboeren der i jula, men fint med besteforeldre også :) Gleder meg sykt til 1. nyttårsdag!! Da kommer Øyvind hjem, han har vært hos foreldrene sine i Trondheim siden 21. desember. De er på Tenerife nå :( Skulle så ønske jeg var med dem, føler meg så enormt ensom nå i jula.......

Hvordan går det med dere da?? Blitt friske hele gjengen eller? Trist at Lille ble syk da, håper det ikke var alt for alvorlig. Ble det legevakta på dere eller?

Lurer litt på om det er noe på gang her (igjen), etter min hoderegning skulle jeg fått mensen julaften, men den har ikke vist seg ennå. Har enda noen av de testene jeg bestilte, men har ikke lyst til å teste før Øyvind kommer hjem. Vil ikke gjøre det alene. Har hatt ekstremt mye utflod da den siste uken da...og så er jeg så sentimental!! Kanskje det bare kommer av at jeg sitter her alene i den store, tomme, uhyggelige leiligheta. Huff... Skal ta meg en tur på byen i morgen med noen venninner, håper det blir litt bedre da :)

Har fått en veldig god nyhet nå i jula iallefall :) Mamma og lillebror skal flytte hjem igjen over nyttår!! De har bodd i Sør-Sverige i to og et halvt år nå. Så kommer de hjem!:) Det blir bra!

Og ellers, hatt en fin jul? Fine julegaver? Sebastian fikk nok en hel haug gaver kan jeg tenke meg? Hehe :) Jeg har fått veldig mye kjøkkenutstyr, sengetøy, masse fine pynteting og stasj :) Og så tror jeg at jeg begynner å bli gammel, hehe, har fått TO konfektesker! Hehe!

Nei tror jeg skal legge meg å lese. Holder på med Arvesynd-serien, blir helt med i serien jeg hehe, de er familien min ;)

Og GOD JUL forresten! :)

• 2 uker senere...

hei hei:)

har blitt lite tid her inne i det siste:)

hvordan går det med deg?

hva skjer om 85 dager????? nyskjerrig:)

har du testet?

vi har sett på nytt kjøkken nå, får tegningene idag:) og det blir så fint:) gleder meg så sinsykt masse til det er ferdig og vi kan komme oppåver:)

jeg og sebastian har vert på helsetstajon idag, han er blitt 5.2 kg 57 cm og 37 i hodet:) blitt stor gutt:) og tung, tungt å bære han. særlig når jeg er trøtt... hehe. legen var gammel og virket som om han hadde det travelt, så han stresset litt. pluss hat sebastian ble grinetenår han ble vekt så han skreik nesten hele tia. så fikk ikke ordtnlige svar på det jeg spurte om. (som førstegangsforeldre har vi tusen spørsmål)

ellers så har vi fått solgt unna det meste som skal selges i leiligheten, (skal kjøpe nyttnår vi kommer til tromsø) heldigvis blir det hentet når vi flytter, så vi slipper å ha det tomt her:) tihi

men nå skal jeg se om jeg får kokt i hopen en middag til hos, børge er vel rett rundt hjørnet:)

vi snakkes:)

Hei :)

Blir lite tid for meg også herinne for tiden, har "plutselig" så mye å gjøre, er begynt å trene en del etter jula, for vi skal til syden om 81 dager :) Vi bestemte oss i slutten av forrige uke at vi skulle bestille billett, har jo pratet om det siden tidlig i høst. Så 31. mars reiser vi til oslo, 1. april videre til tenerife, 8. april kommer vi til oslo igjen og 9. april kommer vi hjem igjen. Gleder meg jeg hehe ;)

Har ikke testa nei, fikk jo mensen nyttårshelga så da tenkte jeg at jeg sparer den testen til..hmmm...begynnelsen av februar kanskje? ;)

Oj han begynner å bli stor nå :) Ja det går raskt med dem når de er så små, ser bare på ungene til venninnene mine, synes de er sååå mye større hver gang jeg ser dem hehe :)

Skal dere kjøpe alt nytt i Tromsø? Åååå jeg må bare innrømme at jeg er litt misunnelig på dere hehe ;) MEN vi har iallefall fått utelys og lys i gangen vi deler med naboene nå hehe, ikke værst bare det ;) Har ikke hatt det siden vi flyttet inn her...for 8 mnd siden! Blei nesten litt sjokkert når jeg kom hjem fra jobb i dag og det var lyst både utenforr og inne hehe :)

Men jeg skal fyke avgårde på trening nå...så kanskje jeg får gjort noe her hjemme også før jeg må legge meg i kveld. Huff badet ser ikke ut :(

Men vi snakkes. Når er det dere kommer oppover forresten?

det blir skøy å dra til syden:) vi var i syden i september, og vist jeg ikke tar helt feil så var jeg vel 6mnd på vei... og det var et hærk å gå gravid i syden.. jeg var så varm, man er jo mye varmere når man er gravid:)

er det bare dere to som dra? kjærlighetstur?? det blir vel deilig:) er godt å være i syden, så lenge det ikke blir for varmt:) hehe er ikke så glad i å bli så altf ro varm og overophetet...

vi skal kjøpe ny skinnsofa, stubord, kjøleskap(side-by-side), nye skap, vaskemaskin, tørketrommel. har solgt unna det meste mye på grunn av at vi ikke har plass til alt der oppe, ogmasse på grunn av at vi har lyst på nytt:) vi er blitt litt bortskjemte;) hehe og det er ikke bra:) tihi:) foreldrene våre er litt overgjett,på at vi kjøper nytt hele tiden.. uansett om det er møblere eller biler.. vi har hatt 4 biler,og ingen av dem har vi hatt lengre en 6 mnd. men passaten skal vi ha i mange år, er så fornøyd med den... men gjelden er jo derretter:( :(

børge kommer siste helga i januar og vi kommer to uker etterpå. ca 2. helga i februar:) børge er så reisesyk at han er nesten dårlig:) hehe. jeg gleder meg også sinnsykt:) det skal bli godt å flytte:)

men nå må jeg skifte på gullet. det brommet noe skikkelig i buksen hannes:) har skedd et par ganger at han har gjort så mye i boksa at dethar rent over;) tihi:) vi snakkes:)

Ja jeg storgleder meg:) Det blir faktisk den første ordentlige ferieturen vi er på sammen alene, det skal bli godt! Når vi har reist på ferie sammen tidligere har det enten vært med foreldrene våre eller til foreldrene våre, så nå skal vi ha oss en ordentlig kjærlighetstur ja hehe ;) Må bare være flink å spare så vi har nok penger å bruke når vi er der hehe ;)

Å så deilig med så mye nytt! Synes det er en veldig god følelse med nye ting jeg hehe ;) Er vel LITT for glad i shopping...har faktisk så mye lysestaker at jeg må sette bort noen og rullere litt på dem hihi :D

Jeg er blitt tilbudt fast jobb nå, der jeg er vikar i dag :) Personalsjefen kom bort til meg en dag denne uken og spurte om jeg var klar over at de ikke ville gi slipp på meg til høsten når hun jeg jobber for kommer tilbake fra svangerskapspermisjon! He made my day :) Så nå gjenstår bare den diskusjonen vi må ta her hjemme om hvor vi skal bo...huff. Synes iallefall vi kan bo her noen år før vi evt. flytter, slik at jeg kan komme ordentlig inn i arbeidslivet og har noe ordentlig å vise til når jeg skal søke ny jobb en annen plass, ikke bare et vikariat. Men jeg har nå sagt til han at jeg har blitt tilbudt fast jobb der og at jeg selv svarte at det ville jeg gjerne, og det sa han ikke noe på.

Hvordan er det ellers da? Er dere i full gang med pakking eller? Kanskje litt tidlig for det ennå?

Jeg synes dette har vært en utrolig fin helg :) Vi bor sammen med søsteren min, men hun har vært borte hele helga og vi har fått vært alene og kosa oss :) I går sto vi faktisk tidlig opp og dro i skibakken, jeg har stått på slalomski for første gang i mitt liv :D Det var utrolig arti, men jeg var litt grinete i starten for Øyvind er ganske god og var utålmodig, så han hadde ikke tid til å fortelle meg noen ting hva jeg skulle gjøre. Men det gikk bra etterhvert, og det blir jeg nok å gjøre flere ganger :) Men skal prøve å få med meg noen av mine venninner som kan være litt pysete sammen med meg i barnebakken så kan han være tøff alene uten meg på slep hehe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...