Gå til innhold

Noen fra Tromsø?

ღVi treღ og en liten spire

Anbefalte innlegg

lurer på om det er noen fra Tromsø her som venter baby??

vi skal flytte til tromsø i januar, samboer har masse slekt der oppe,men jeg kjenner ingen der.

har lyst til å bli kjent med noen på min alder med baby:)

jeg er 20, samboer blir 21 på onsdagen.

venter vår førstefødte 5 desember,og det blir gutt:)

bor i bodø nå, men skal som sagt flytte til tromsø i januar..

det hadde vært arti å bli kjent med noen der oppe:)

Fortsetter under...

huff, det var trist at det gikk galt:(

vi får håpe den lille spiren holder seg der nå;)

er det lenge siden det gikk galt?

vi fløtter nå snart til tromsø,og har så lyst å bli kjent med folk på min alder, er ikke lett å komme i kontakt med andre når jeg skal være hjemme med gutten vår i ett år i en ny by, som jeg så vidt kjenner..

jeg har nå prøvd å lagt en hjemmeside, men er ikke flink på sånt...

den er ikke ferdig men du kan jo ta en titt på oss:)

http://pic3.piczo.com/linelaine/?g=1

bor du på selve tromsøya, eller rett utfor?

vi har sett på leilighet på stakkevollan (skrives det sånn?)

Jeg begynte å blø natt til 12. august, men det hadde nok vært dødt i 3-4 uker da (dvs. det døde i uke 8-9). Er nok ikke noen ny spire hos meg ennå nei, kroppen min vil ikke ordne opp etter MA'en :-( Men en vakker dag ;-)

Nei det kan jeg tro, men det er mange unge småbarnsforeldre her :-)

Jeg bor i Tromsdalen, 15-20 minutters gåtur så er jeg i sentrum. Trives godt her, håper å kjøpe hus her en dag :-) Stakkevollan ja, skrives akkurat sånn :-) Skal dere kjøpe leilighet eller? Flytter dere hit pga jobb eller (om jeg får spørre hehe)?

hehe:) det kommer nok en spire ganske så snart skal du se:)

ja vi skal kjøpe,liker det best, har sett på leiemarkedet,og syns ikke det er noe. er så dyrt for noe som ikke er så bra.... pluss at nå er vi vant med å ha noe eget.... skal selge leiligheten her i bodø, håper den går mye over takst.. for da får vi akkurat den leiligheten vi har lyst på:)

kjøpte den for 1 290 000 og takst nå er 1 630 000. jeg andbefaler på det sterkeste å kjøpe istedenfor å leie... herregud det er kjekt:)

Børge (samboern) e elektrikkermontør, så har firmaet hannes kjøpt opp et firma i tromsø, så vi fløtta oppåver og han blir serviceelektrikker. så det blir forfremmesle på han;)

mens æ e sånn alt mulig menneske:) har jobba mye i barnehage, vært innom brann/vannskader og andre skada på hus, vasking, resturant. skuring og boning, og egentlig alt det som e innafør vasking... så trur ikke det blir nå problem for mæ å få mæ jobb.. og så jobba søstra t børge i barnehage, så ho ska også hjelp mæ:)

ka du styra me? jobba du/dokker eller går skole?

huff, ser det bej både på dialækt og bokmål her;) hehe

Så bra, gratulerer med forfremmelse til han da :-) Nei tror nok ikke det skal være det helt store problemet å finne seg jobb her.

Ja vi skal kjøpe vi og, er ekstremt høye leiepriser her i byen synes jeg. Men samboeren min er student på siste året så vi venter til han er ferdig med skolen. Han skal bli styrmann på båt, så det blir nok endel alenetid på meg i årene fremover.. Jeg var ferdig med skolen nå i år, og arbeider som helsesekretær på et legesenter. Du er nesten 100 % garantert jobb her med den utdannelsen, vi mangler folk hele tiden både hos oss og på flere av de andre legesentrene i byen.

Er det lenge siden dere kjøpte leiligheten? Fin stigning der ja :-) Gleder meg til å ha noe eget, har så lyst til å pusse opp å ordne ting slik JEG vil ha dem, men synes ikke det er noe vits i å legge så mye arbeid i noe man leier.

Annonse

ja vi har sett på leiemarkede i tromsø... Herregud sier jeg bare... er ikke slike øye priser i bodø... det er faktisk billigere å kjøpe enn å leie i tromsø, så fremst man ikke skal ha den panorama leiligheten:)

vi så på en leiliget som "tilpasser seg vårt behov" leieprisen hva 12-13 tusen husker ikke, og nå når vi kjøper betaler vi "bare" 8-9 tusen..

vi kjøpte leiligheten vår den 7 november 05 så det er akkurat 1 år og to dager siden:) vet ikke om du så på hjemmesiden vår, der er iallefall bilder av leiligheten:) det er arti å pusse opp, men gud hvor deilig det er å bli ferdig:)

sitter her nå litt nervepiirende, og skjelver litt:) er så spent... den leiligheten vi har sett på,og har så lyst på, bud runden dær går ut 12. (om en halvtime)så nå driver børge å får tak i banken, (de skulle ringe oss tili idag, er så treige) om vi kan legge inn bud,og på hvor mye vi er god for....

så sitter å venter på telefon, men ingen ringer... børge e på jobb, så han skulle ring med en gang han har snakket med banken....

skjelve, skjelve, skjelve......... hehe

Joda jeg var inne på hjemmesiden deres, kjempefin leilighet dere har! :-) Glemte jeg å nevne det tidligere? Er nesten noe sånt jeg kunne tenkt meg hehe.. Har allerede funnet ut hvordan badet vårt en dag skal være jeg hehe :-) Vi var inne på en side hvor de viste hus som var til salgs i Stavanger (tenkte en stund på å flytte dit, vi begge har familie der), og DER fant jeg drømmebadet mitt.

Hvordan gikk budrunden?? *krysser fingre* ;-) Du må fortelle hvordan det gikk. Hvor ligger den leiligheten da?

Ja jeg vet, å leie er egentlig bare bortkastede penger... Jeg vil mye heller betale ned mitt eget lån enn å drive å betale ned andres lån, så jeg gleeder meg sånn til samboeren min får jobb så vi kan kjøpe!! Vi kan sikkert kjøpe noe nå også, men tror nok vi har råd til noe mye finere og bedre med to inntekter..

Åhh jeg er irritert i kveld...samboeren min skulle til sentrum i ettermiddag for å treffe en gammel kompis som han ikke har sett på et år (han hadde egentlig ikke lyst sa han, men følte at han "måtte"). Vi hadde planlagt å spise sen middag sammen når han kom hjem i kveld, men neida, han ble litt lenger han, og kom nå nettopp hjem med LITT for mange øl innabords.... Ikke det at jeg vil nekte han noe sånt, men når vi hadde planer og han sa på forhånd at han ikke skulle bli sen og skulle iallefall ikke drikke noe... Jeg føler meg litt tilsidesatt nå jeg...huss, måtte bare få det ut en plass :-)

det gikk til f.... leiligheten gikk alt for mye over takst for oss, så vi ga oss på budrunden. den var på utsikten på stakkevollan.. kjempefin leilighet:(

men vi har flere på handa vi skal se på, så vi må nu få oss ei leilighet engang:)

huff, vet sån ca hvordan det er:) jeg har termin om 3-4 uker (går så fort, henger ikke med.5.desember er det iallefall)

og så skal vi jo flytte i januar, mest sansynlig, men alt avhenger av at vi fårsolgt denne leiligheten og får oss noe nytt i tromsø...

men uansett, alle kompiser og familie skal ha ting gjort før vi drar,og det er jo ikke lenge til, er jo jul og fødsel oppi alt dette her.. så børge er på jobb på dagtid,og på kveldstid og hjelper kompiser...

blir så irritert, mobiln ringer i ett sett, "kan du komme å gjøre ditt og gjøre datt" han har ikke vært hjemme på kveldene på 14 dager, untatt onsdag, for da hadde han bursdag.. men vi trenger jo pengene, til knøttet kommer og jula...

vil heller han skal være borte nå, enn når gutten vår kommer:)

men det værste av alt var at søstra mi ringte på bursdagen til børge, og spurte om vi kom idag (børge hadde sagt at vi kommer,men glemt av at han hadde bursdag) da sa jeg "næj! han jobber ikke på sin egen bursdag, idag SKAL han vær hjemme. nå har han vært borte på kveldstid i 14 dager" dæven da ble hun drit sur.. søstra mi viste jo at han hadde bursdag,men alikavell ville hun at han skulle jobbe på sin egen bursdag.... det kokte i hormonene mine da;)

kompisene skjønte at han ikke ville jobbe på sin egen bursdag,men ikke min egen søster!!! hun er foresten lillesøstra mi, 1 år mindre enn meg i alder. 8 år mindre i hodet, vist ikke mere... hehe

idag skinner foresten sola, det e så deilig. lyseblå klar himmel, sola som titter fram, den forsvinner vel snart.er bare å nyte mens den er her..

imorgen skal jeg og samboer på et vælvære opplegg, han får masasje og jeg sånn kroppskrubb fra 7. himmel, etterpå skal vi i forskjellige badstue,slappe avog fåny energi. BARE VI TO!!!!! endelig får jeg han for meg selv, vi feirer farsdag på forskudd,litt bursdag og vi skal bare slappe av og kose oss.

her er en link vist du vil se:)

http://www.bodospektrum.no/content/view/187/208/

det blir iallefall deilig:)

huffda, ser denne ble litt lang:) hehe

har du msn?

Så deilig med velvære for bare dere ;) Jeg er i strålende humør i dag, endelig har jeg sluttet å blø etter MA'en så nå blir det prøving på oss hehe ;)

Ja skjønner at det er slitsomt når han er så mye borte.

Har ikke tid til å skrive så mye, skal hente søstra mi fra gokk hehe, men tenkte jeg bare skulle gi lyd fra meg, er jo noen dager siden sist jeg var inne her.

Har msn ja :) [email protected] (ikke spør) Legg meg til du ;)

VilHaBarn

det er kjempeflott at du endelig har sluttet å blø...

nå krysser jeg fingrene hardt for deg, på at du snart får en liten spire i magen:)

idag har vi hatt 1.visning på leilighten,og det kom mange folk, megleren var ganske så forbauset på at det kom så mange, annonsen kom jo nå på fredag.. men hun mener den blir solgt fort, siden det er så fin en leilighet og at det er selveier..

har det ikke vært for at vi får en baby nå hvert øyeblikk, så hadde vi nok flyttet til tromsø fort som f...:) hehe vi gleder oss så kjempe masse:)

Karla*

bare vent til du er nådd 12 ukers grensen. da flyger bare tiden.. jeg sitter enda med den følelsen at testen nettop var blitt positiv, var vel 5-6 uker på vej da. og fra da til uke 12 så gikk det så sakte. men etter 12, så borte ble ukene, nå sitter jeg her,det er 2-3 uker til han i magen kommer, og jeg skjønner ikke hvor tiden er blitt av. det har gått så sinnsykt fort...

hva styrer du med da? jobber du eller går du skole?

[email protected] er iallefall min msn adresse.. har hatt den i maaange år. litt teit navn..men men:)

Blødningene holdt jammen ikke opp lenge her hos meg, de kom tilbake i dag...grrr. Jeg har faktisk lurt litt på om jeg kan være gravid igjen?? Sikkert ikke, men jeg har tenkt litt på det.. For det er ikke vanlige blødninger jeg har, men jeg har spottet de siste par ukene. Synes det er så rart, og skjønner ingenting. Men skal til legen på torsdag får sjekke litt status da :)

Så bra at det er mange som er intressert i leiligheten dere skal selge! Kanskje den går et stykke over takst da ;) Tror nok det er en del flere som vil ha selveier enn borettslag ja, iallefall vi :) Da har man jo ikke husleia i tillegg til lån og alt annet.

Ja nå er det ikke lenge igjen til hab popper ut hehe :) (Er det gutt forresten?? Har et vaagt minne om at du kanskje sa det?) Spent? Husker er venninne av meg som fikk sønnen sin for et år siden, et par måneder før termin gikk hun å fantaserte om å få kle på gutten sin og kose med han hehe :)

Annonse

jepp:) det er en liten gutt i magen:) første gutten på 3. generasjon bakover:) i min familie, så det er litt spesielt:) en liten Sebastian:)

huff:) vi gleder oss sånn til han kommer:)

du må huske på å gi meg beskjed på hvordan det går hos legen:)

men nå skal jeg gå og legge meg.. er så sliten idag, stresset så masse pga at vi skulle ha visning, så har gått med kynnere og vondt ir ryggen i hele kveld:)

men vi snakkes:) kos dere så masse.

jeg har foresten lagt deg til på msn lista mi;)

natta:)

Ååå, Sebastian :) Det heter gudsønnen min også ;) Jepp, skal inn her og si fra så snart jeg kommer hjem fra legen, tro du meg :)

Huff, er du mye plaget med kynnere? Har du mange andre plager i forbindelse med svangerskapet? I den korte tiden jeg var gravid syntes jeg at jeg hadde mange plager, rakk til og med å oppleve bekkenløsning.. Men heller det enn dette hehe ;)

Ja jeg så det, logga på for ikke mange minuttene siden og godkjente deg hehe :)

God natt da og sov godt :)

jeg har hatt et helt perfekt svangerskap. skal ikke klage i det hele tatt..

ikke spydd eller vært dårlig eller noen ting..

det eneste jeg har er kynnere,bekkenløsning og bekkenlåsning.

kynnera fikk jeg rundt uke 17-18 og har hatt mye av dem. men i det siste er demblitt så "rare" og kommer helt uten videre.. før kunne de komme vist jeg laget mat, vasket, eller bare beveget meg.men nå kan jeg sitte i ro en hel dag og likevell ha mange og kraftige kynnera..

bekkenløsning fikk jeg i uke 12 ca, ble sykemeldt 100 % da. kunne ikke gå fra bilen og inn på jobb. slo seg helt vrang over natten. men så hadde jeg en tung jobbe for rygg og bekken også, og masse farlige kjemikalier for babyen. så de var naturlig for legen og sykemelde meg:) deilig å vær hjemme:)

bekkenlåsning er noe jeg har fått de siste dagen, vet at hodet er festet så det kan være derfor. men fysj så ekkelt bekkenlåsning er i forhold til bekkenløsning.. hehe

men jeg skal ikke klage i det hele tatt. syns jeg har vært kjempeheldig,og ikke vært plaget med kvalme,halsbrann osv jeg elsker å går gravid, men nå gleder jeg meg til han kommer ut:)

og håper så inderlig at DU får den lille spiren din:) hehe så de kan leke ilag til neste år:) tihi

er det mye snø i tromsø nå?? vi har litt snø av og til.. gleder oss til å komme til tromsø,og slippe den snø,slaps,is føre som forandrer seg konstant. snøen her liggr aldri lenge på bakken, før det blir regn og farlig kjøreforhold... sist helg (på lørdag)så satt 3 biler seg fast på flat mark rett nedfor huset vårt.. men det er en kombinasjon av dårlig brøyting og slaps.. hehe huff, håper det ikke er slik i tromsø.men det tviler jeg på, er vel mest snø der:) hehe

Så heldig du er da, stort sett bare velstand gjennom hele svangerskapet :) Gleder meg sånn til jeg blir gravid en vakker dag, baare kose meg masse hehe :) Hadde noen fine uker jeg og, var litt plaget med halsbrann og svimmelhet, men ikke noe som ikke gikk an å leve normalt med. Men var EKSTREMT trøtt de første ukene, det kan jeg godt være foruten, hehe.

Vi har litt snø ja, men det har smelta en god del. Vi hadde jo døgnrekord for et par uker siden, det kom 67 cm iløpet av et døgn. Det var ikke moro det, måke snø hele dagen, kaos til og fra jobb (brukte en time hjem fra jobb den dagen, bruker normalt 10-15 minutter). Men nå har det vært mildt en stundt så nå er det glatt... Håper det kommer masse masse til jul :) Ingen jul uten julesnø hehe :) Apropos dårlig brøyting, jeg sa en dag forrige uke i frustrasjonenes øyeblikk at jeg skulle ta over brøytingen her i byen haha! :) Men det var helt utrulig, vaskebrett uten like! Må bare snegle seg over, kjentes ut som rattet skulle løsne og havne i fanget mitt huff... Liker meg best på sommerføre jeg..

Ja jeg håper også spiren vil feste seg hos meg snart. Har en liten drøm om gode nyheter før vi begynner på 2007 ;) Er så mange av venninnene mine som får nå/har fått, kjenner det verker i livmora mi hihi :)

Fødeklar nå? :) Ja det kan jeg tro, er vel ikke stort mer enn 3 (?) uker igjen nå?

måtte bare sjekke, joda er 2 UKER og 6 DAGER!!!!!!! oææææ!! tia går i fra meg:) hehe..

hvor er hele svangerskapet blitt av???? hehe

håper han kommer nå i november og ikke i desember.. for da for jeg litt tid på meg til å skape julestemning og gjøre oss klar for flytting.. er lettere å flytte når han er ute, en at jeg skal gå med stor mage,og ta pause, vært 5 minutt.. da blir vi nå aldri færdige:)

fikk første bud idag, på 1 640 000, håper det kommer flere bud... og nå er det lettere for banken å finne ut hva vi er god for, når de har et ca utgangspunkt i hva leiligheten vår går for... snart er det realitet, VI FLYTTER TIL TROMSØ!!!

å gud jeg gleder meg,komme oss vekk fra denne dritbyen... sorry, men bodø er en møkkaby.. er så lei.. vi har jo tross alt bodd her i 5-6 år... er ikke helt sikker... bare rare folk. og her i bodø, har så og si alle fått lappen sendt i postordre.. for det er ingen som vet hva vikeplikt er, rødt lyskryss, fartsgrense, og her ligger de helt klistra i ræva når vi kjører, ca bare 2 cm imellom, og det skal være 3 meter, osv.. hade bra møkkaby.. måtte bare få ut litt frustrasjon:) hehe

men blir samtidig trist å flytte, er jo kjent her, har venner her, familien min er ikke så langt unna. å leiligheten vår... huff.. den fine leiligheten vår. blir å savne den så utrolig masse... strort bad... har jo pusset opp alt selv.... vår første ekte hjem... første hjem til gutten vår...

http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=8749868&sid=10aeduhCGI082057&pos=20&tot=106

her ligger den.. snufs..

det er litt rart, at man kan få et sånt forhold til en leiligheten. jeg vet når vi solgte volvoen vår, så hadde jeg det på samme viset, gråt faktisk en skvett. det var vår første stasjonsvogn som vår første baby skulle få sitte i.. det var som om et familiemedlem ble revet ifra meg.. kansje det er bare fordi jeg er gravid..:) hehe

men men.. nå er det bare en dag til du skal til legen:) og vi håper på bare positiv svar;)

Ja tiden flyr når man koser seg hehe ;)

Kan tro det blir trist å flytte fra alt ja, men det er jo ikke umenneskelig langt unna heller. Vi pratet i sommer om å flytte til Stavanger neste sommer, jeg var helt gira på det og hadde jeg kunna dratt fra alt da, så hadde vi nok gjort det. Men nå har tvilen sneket seg fram hos meg, bl. a. fordi mamma skal flytte hjem igjen til sommeren (hun bor sør i sverige nå), og fordi jeg har fått tenkt meg om med hensyn til venner, familie og kjente. Jeg kjenner jo INGEN der... Og her har jeg tilbud om fast jobb, aner jo ikke hvordan jobbtilbudene florerer der. Men samboeren er fast bestemt på at han ikke vil bo i Tromsø (han er fra Trondheim og flytta hit for tre år siden pga skole og meg, så egentlig er det jo godt forståelig), han sier han har hatt en liten drøm i flere år om å bo i Stavanger. Moren hans er derfra og han har mye familie der, så det hadde sikkert gått veldig bra. Men jeg er ikke innstilt på å flytte fra alt mitt!! Huff, ser for meg mange lange diskusjoner om dette....

Jeg synes dere har en flott leilighet! :) Ser at vi har omtrent samme stil og smak hehe :) Er den stor? Kan godt tenke meg at man blir ekstra knytta til den når man har pussa opp selv og fått det som man ønsker det.. Gleder meg til samboeren er ferdig med skole så vi kan tenke på kjøp :) Men jeg har lyst på hus, ikke leilighet.

Ååå er så spent på i morgen! Tør ikke tenke på hva som kommer ut av legebesøket, har så lite lyst til å bli skuffet...

Nei, nå skal jeg tørke litt støv før jeg hopper i dusjen, du får ha en god natt :)

Nå er leiligheten vår solgt:( trist.... er jo så glad i leiligheten vår:)

den gikk for 1 710 000......

så nå er det ingen vei tilbake.. TROMSØ HERE WE COME:)

har sett på enda flere nå på stakkevollan, håper vi får en snart.... kommer jo ut nye leiligheter hele tiden.. og vi ombestemmer oss for leilighetene hele tiden:) hehe

ja idag er det torsdag:) krysser fingrene HARDT for deg:) og masse lykke til:)

ja stavanger er en flott by har jeg hørt... du må jo ikke flytte når jeg kommer oppåver;) hehe vi som har samme smak;) tihi

mamma87 *15.03.07*

vet du hvilket kjønn det blir?

du kan jo legge meg inn på msn [email protected]

kjenner det samme "problemet" med å kjenne bare de som er 30 +. hehe. i de siste tre jobbene er det jeg som har vært yngst, resten har vært 25-50, men får alikavel god kontakt. har heldigvis med personligheten å gjøre, å ikke alder.. men det er jo kjekt å bli kjent med noen på sin egen alder... savner det av og til..

hva styrer du med da? jobber? går skole?

vet ikke om du har lest hele tråden,men vi flytter til tromsø rett over nyttår.. og kjenner ingen der. bortsett fra familien til børge:)

Jada, er en liten Johannes på vei :) UL ga oss liten tvil om det, hehe. Ja, folk må ikke misforså, har ingenting imot de som er gravid og 30+, kjenner mange av dem, og kanskje blir jeg selv en av dem en dag. Men hadde vært fint av og til å snakke me noen på sin egen alder. Samfunnet behandler deg ofte litt annerledes når du er ung og gravid, sånn "det var vel ikke planlagt?" hehe:))

Jobber akkurat nå jeg, skulle ha meg ett "friår" fra skolen da jeg hadde fått min generelle studiekompetanse. Og jammen, blir det ikke ett friår til! (hehe)

Ja skjønner at det er litt trist, vemodig kanskje.. Men dere fikk jo solgt da, er ikke det bra? :) Var vel det som var planen eller hehe :) Gleder meg litt til å treffe deg og babyen din jeg hehe :)

Joda, torsdag i dag, kunne like godt vært uten den legetimen... Fikk ikke svar på mye hos han nei, han syntes det var en så vanskelig situasjon sa han så han visste ikke hva han kunne gjøre, men jeg ble henvist til Gyn Tromsø iallefall..for en "second opinion" som han kalte det. Men han syntes iallefall det hørtes ut som om det gikk mot slutten nå. Men ikke snakk om å få tatt noe ny grav.test nei!! Tror jeg må kjøpe en når jeg får lønn, bare for å være på den sikre siden. Har liksom ikke noen symptomer, men samtidig har jeg litt..kan ikke helt sette ordet på det. Jeg hadde jo ikke symptomer sist heller før jeg var 7-8 uker på vei...

joda:) er jo kjempeflott at vi fikk solgt. også så mye over takst...men som jeg har skrevet tiliere, man blir så knyttet til det, at det er som å miste et familiemedlem.. og gravidhormonene dobbler disse følelsene opp:) hehe

hmm, er ikke han liksom lege??? skal han ikke vite sånt??

har du hørt om billige-tester.com ? tror det var sånn det skrives.. der har de mange graviditets og el tester.. har kjøpt maaaange dær.. vi prøvde i et halvt år, før det endelig klaffet. begynte å lure på om vi aldri skulle bli gravide.. dær har de iallefall mye billigere tester. for 100 kr kan du kjøpe 10 tester, istedenfor bare en test på apoteket.. og de har tilbud hele tiden:) og de popper i post kasssen 2-5 dager etter bestilling. de sendes fra danmark. men ikke kjøp for mer en 200 kr, må du betale ekstra i tollavgift, tror jeg. husker ikke helt..

idag har vi tenkt å legge inn bud på ei leiliighet igjen, men får ikke vite noe før tirsdag. og det er så lenge til:( håper vi får den, for den var perfekt, billig, og med garasje. pluss ute parkering.. har to biler, så vi trenger to plasser. og på stakkevollan... perfekt:) hehe håper ingen har sett at den er til salgs, så vi får kjøpt den..

de nye eierne skulle overta den 1 .februar. men jeg vil til tromsø i januar... så fremst vi ar fått hus da:) får vi flytte i januar, så gjør vi det:)

begynner å glede meg til å treffe deg også, selv om jeg ikke kjenner deg så godt. men syns vi er ganske så like:) hehe

jeg hadde ingen symptomer heller. ikke i det hele tatt. det eneste jeg merket, var at det var liksom noe som skejdde med kroppen min.noe som er vanskelig å forklare.. jeg bare viste det, selv om det ikke slo ut på noen test.. pluss at jeg tålte ikke kaffen lengre. drakk en kopp, så gikk det 5 minutter, så måtte jeg på do. gikk rett igjenom..

testen slo ikke ut før jeg var ca 6 uker på vei. men det sies jo at det er vanlig på gutter. jenter vises fortere på testen en gutter.. men vet ikke om det er fakta eller "kjerringråd"... og så sies det at med gutter så går man som regel over termin.. håper ikke det stemmer. får nå har jeg gått med modningsrier i tre uker, og det er litt over to uker til termin.. tror ikke jeg orker å gå 4 uker til med modningsrier nei.... han får bare komme ut:) hehe

inatt har det vært full storm, søppelboksene har flygd avgårde og bråket i hele natt.. liker ikke stormer i det hel tatt.. men det er da det er godt å site inne med et ullpledd rundt seg, og en go og varm kopp kakao:) er ikke så mye annet å gjøre....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...