Gå til innhold

Slutten av desember.

Anbefalte innlegg

Hvor mange her er det som har termin i slutten av desember, jeg har termin 30 desember, så for min del er del ca rundt 2 månder igjen tenker jeg.

Litt skummelt at noen her alrede føder..Snakker om baggen osv, synes det blir så nærme,så virkelig. *grøss* Noen andre som føler det slik??

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6987747-slutten-av-desember/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 24.12, er ganske sent det og!

Vi ligger jo nesten en hel mnd bak de som er i begynnelsen av desember! Litt kjipt å være "sist"!!!

Jeg satser på å føde i begynnelsen av desember, eller begynnelsen av januar!! Helst ikke midt i mellom:)

Jeg har termin 27. og tar et par feriedager før permisjonen, så siste arbeidsdag blir fredag 1. desember. Nå er jeg 20 % sykmeldt pga bekkenprøblemer og at jeg står og går i jobben hele dagen. Skal til legen på onsdag. Håper egentlig på litt større sykmeldingsgrad, for nå begynner det å bli så tungt at jeg gruer meg til å gå på jobben enkelte dager.

En som hadde samme termindato som meg har født allerede, så jeg føler at det begynner å nærme seg ja. Men jeg synes allikevel det blir litt tidlig å pakke baggen.

Annonse

Jeg har termin 27.desember! Håper-håper-håper veldig at det skjer rundt midten av desember - det hadde vært perfekt!:) Hehe..fint det er flere enn jeg trodde som har termin mot slutten av desember også.. Satt akkurat og så for meg den ene etter den andre her i "klubben" føde og bli borte, og at jeg ble igjen alene her i desemberklubben..;)

Har termin på nyttårsaften jeg da, men håper på å kunne få lov å slippe å gå så langt. I grunnen kunne jeg tenkt meg å få ut ungen ganske snart. Er ikke meningen det skal være vondt når babien rører på seg, men slik er det med lite fostervann. Går til kontroll 2 ganger i uka nå, så det blir vel diskusjon snart om når jeg skal få keisersnitt. Er altfor lite fostervann til at babien kan snu seg med hodet ned også (er redd for å føde i seteleie). Er 100% sykemeldt også på grunn av dette, for å se om mengde fostervann kan øke ved å ta det helt med ro

Har termin 26. des. Håper enten på å gå over tida, eller få sånn to uker før... Ikke akkurat på julaften eller i romjulen :-) Men det er jo ikke noe man kan bestemme selv, da. Synes tiden går skremmende fort nå, jeg, bare 7 uker igjen, og bare 4 uker til permisjonen begynner. Og jeg har så mye jeg må gjøre på jobb før jeg kan ta permisjon.

Annonse

termin 30 des her :)

deilig å høre at jeg ikke blir igjen alene her da :)

er 100% sm og ligger for det meste hjemme.... sliter med kynnere, verre for hver dag synes jeg... håper egentlig på å gå til januar, men begynner å bli temmelig sliten av å ikke klare stort...

spes nå som jeg nesten ikke klarer å skrive på bim engang :(

*syte klage syte*

men tia går overraskende fort, dras mellom panikk og fullstendig klar til å føde om en time :)

jeg har termin 28 desember. syntes det var litt tidlig å handle inn til babyene (venter tvillinger) og pakke bagen jeg også, men når jeg leste at Freckles som hadde termin 27 desember har født, ja da fikk jeg litt å tenke på..Så nå har jeg begynt på bagen jeg også, men langt fra ferdig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...