Abracadabra Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Sikkert flere av dere som kjenner til den følelsen, regner jeg med...har termin 29/11 så det nærmer seg forhåpentligvis noe action her! Jeg merker i hvert fall IKKE at det blir mindre bevegelser inne i magen, det er nå helt sikkert! Han/hun spreller som bare det, jeg føler nesten at h*n er mer våken nå enn noensinne tidligere...og jeg som trodde h*n skulle sove mye på slutten, og vokse seg stor og sterk, og ikke ha plass til å sparke meg! Men som en trøst til meg selv: lurer på om ikke magen faktisk har sunket litt nå, synes de to siste dagene har jeg kanskje ikke pest og gulpet FULLT så mye...til gjengjeld har jeg fått en spennende ny ondt å klage på, i skambenet/symfysen!! Går som en gås, og mannen min morer seg stort med å lage "bompi-bompi"-lyder der jeg vagger meg av gårde. HAN synes jo selv at han er rasende festlig, da! ;-) Jaja det er nå godt at jeg får verdens snilleste søteste lille barn til slutt, hehe! ;-) Gleder meg til å treffe h*n! hilsen til alle mine medsøstre som lider under tyngdekraften for tiden...
Tjatjo Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Ja, jeg føler meg også tung nå (term. 26/11). Tungt å reise seg, tungt å bli stående og tungt å gå. Har også en sambo som humrer godt når jeg akker, oier og peser når jeg skal noe. Føler meg ikke akkurat smidig... Ettersom jeg venter tvillinger får jeg ikke den fordelen at magen synker heller. Den ene ligger med hodet nede i bekkent...men den andre ligger fortsatt godt oppunder ribbeina mine. Gleder meg til om tre uker....da er de her uansett =0)
Anne mor36 +Siw-Angelica Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hei Abrakadabra!!!! Ja du nærmer deg slutten nå... ) Får nok baby rundt din termin jeg også... De vil sette fødsel igang i uke 38... Så kansje vi får på samme dag... ) Begynner å bli stor og tung jeg også.. Men kan ikke klage... Har det ganske fint alikevel tross masse plager... Koser meg med spark og bevegelser som jeg vet det er siste gang jeg skal kjenne... ) Ønsker deg masssssssse lykke til med fødsel... ) Klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå