jippi 3 gang Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg tror ikke det går en dag uten at noen kommenterer magen min, jasså ikke lenge igjen nå, eller like før nå eller? Det er greit med de ti første men nå begynner jeg å bli lei, og når jeg sier at det er i midten av januar, sier de oj det er jo lenge til det................ Begynner å gå tom for gode kommentarer............ja du vet hvis du tar en ballong, blir den større for hver gang vet du( er 3 gangs), eller ja det er 4 stykker inni der, vil du ha en?
Hanne og jentungen Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Ei venninne av mor spurte, da hun fikk vite termin, om jeg var sikker på at det ikke var tvillinger - jeg svarte at, ja det er jeg rimelig sikker på, men skulle det være to så refunderer jeg bare den ene:)
Lilje Sille ♀♀♂ Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 "Ble litt mye god mat i helga forstår du..." "Er litt full av luft i tillegg jeg, vil du ha en klem?" Vet sannelig ikke hva man skal si. Er stor selv også, men får ikke så mye kommentarer fordi jeg ofte tar tyren med hornene: "Jeg var kjempestor med førstemann så jeg kommer til å bli det nå også. Antakelig så stor at du knapt tror det går an!"
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå