Gå til innhold

Er det fler som har vannaktig utflod?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det blir ganske fuktig i trusa, men jeg tror ikke det er fostervann. For det kommer ikke hver dag.........hvis det hadde vært fostervann ville det vel kommet litt hele tiden.......eller?

Er det noen som har noen erfaringer,? Blir litt smårar i hodet av dette her!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja dette synest eg er veldig vanskelig og. Har masse utflod og, føles som eg tisser på meg av og til men eg kjenner jo at det ikkje kommer der i fra vist du skjønner....men eg veit at vi får litt meir utflod nå når vi e gravide, men synest det er vanskelig å vite om eg leker fostervann eller ikkje.....

Skrevet

Det er sikkert bare utflod... Jeg har også hatt litt vannaktig utfod, går endel truseinnlegg....

Skrevet

Samme her...truseinnlegg er forbruksvare de lux!!!Spurte jordmor fordi jeg var redd det var fostervannet (var da i uke 26-28). Hun sa det bare var utflod. Nå har jeg 14 dager igjen,og problemet er der fortsatt.Så ikke fostervann her nei!

Skrevet

Ja, men ikke hele tiden, det varierer. Har tenkt tanken på lekkasje jeg og, men ettersom det kommer og går så regner jeg med det bare er utfloden som forandrer seg. Hva man ikke skal bekymre seg for! ;)

Skrevet

ja det kommer og går hos meg og, jeg var hos gyn i dag for noe annet, og måtte bare spørre, og han undersøkte meg, og mente det bare var vanlig utflod, hvordan han kunne se det vet jeg ikke

, men jeg får satse på at han kan jobben sin........ så tror jeg truseinnlegg kan være en fin ting fremover.

Skrevet

hei. mye tart som skjer med den kroppen nå. det kan være ufrivillig vannlating. altså at man tisser litt. er vistnok vanlig at man kan oppleve dette under graviditeten. kan hjelpe å gjøre knipeøvelser.

men ikke sikkert at det er dette som er tilfelle hos deg altså.

Skrevet

Jeg opplever mye det samme..Helt tynntflytende utflod -Blank/hvit... har hatt det to morgener/netter nå..så lurer fælt... om det er noe jeg skal byr meg med liksom... Hos meg er det iallefall ikke noe urinlekkasje...

Skrevet

Hehe, ikke urinlekkasje her heller, det er jeg helt sikker på. For meg har dette kommet med ujevne mellomrom i ganske lang tid nå. Har mest svarte truser så ikke helt sikker på fargen, men ser ut som vann.

Skal spørre jordmor imorgen jeg, men virker som det er normalt ettersom flere her har det samme :)

Skrevet

Ja spør, vil gjerne vite om dette er normalt, blir liksom ikke helt rolig, men er det flere som har det kan det jo se ut som det er noe som hører med, har ikke vært plaget av utflod ellers i graviditeten, eller når jeg ikke er gravid. Men det er sikkert veldig individuelt.

Jeg har hatt det siden uke 20.......og i uke 23 var jeg en tur på føden var redd for at det var fostervann, men det var ikke det, heldigvis, vet jeg høres litt paranoid ut, får skylde på hormonene...........glemte å låse døra på huset i dag også.........

Skrevet

Idag har jeg spurt jordmor, det var vanlig med sånn vannaktig utflod iblant. Hun sa at dersom det var hele tiden/hver dag kunne det være at det f.eks var gått et bittelite hull i fostersekken slik at det lakk litt og litt kontinuerlig. Men var det av og på var det utflod. Man kan dessuten se etter om det er partikler i "vannet", er det det er det også tegn på at det er utflod...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...