Gå til innhold

urettfærdi....:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

synes alle har en fødsel i gang eller tegn på at babyen kommer ut de nermeste dagene...

og hær sitter jeg 108kg tung, ser ut som en ]@\/@ hvalross... går som en pingvin og bor på ]@\/@ svalbard i -20... ER GANSKE SÅ LEI NÅ JA...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heheeeeeee det er nok fler en deg, snuppa!!! har hatt litt mensmurriner i forigårs o stikking, men det er jo ikke tegn på at fødselen kommer snart!! på lant nær.

kom deg på akupunktur, da!!

Skrevet

de har ikke sånt hær... får vente til jeg kommer til fastlandet...

Skrevet

Missunner deg IKKE -20 grader!!......

Hva gjør du egentlig på Svalbard???

Sender deg en stor klem! Du er ikke alene!!! Ingen tegn på fødsel her heller (tror jeg da i alle fall)

Skrevet

vet ikke helt... jobber egentlig... oxo vil ikke sambo flytte ned enda...

har bare bodd her i 4år snart...

Skrevet

Hehehe, du er ikke alene.. går å vagger jeg også,uten noe form for tegn på at babyen vil ut :-)

Vi får bare smøre oss med tålmodighet :-)

Stakkars deg som bor på kalde svalbard, sender deg masse klemmer:-)

Skrevet

tusen takk... det trøsta faktisk litt... tror bare jeg er allt for utolmodig....

men hvem er ikke...

Skrevet

Vel.. jeg har termin 28.11 og har absolutt ingen tegn på at en fødsel nærmer seg.....

Så du er ikke alene.. felles skjebne, felles trøst.. :-)

Skrevet

Her er det null tegn. Absolutt ingen. Du er altså ikke alene. Når reiser du til fastlandet?

Skrevet

Svalbard i -20?? Brrrrr.....!!! Men skal love deg at jeg har ønska meg til et slikt "paradis" i hele sommer =) Men misunner deg ikke nå altså

*sender deg noen varme vibber*

Skrevet

om kort kort tid... hehe... reiser til bodø den 14... bare ei uke til... blir spennende... skal da ha 1,5mnd fri fra svalbard... *deilig*... hehe

Skrevet

Ingen tegn på babis hær heller... men vi skal jo møtes på sjukhuset veit du... men vi skal vent et par uka tel ;D Æ har nemmeli tenkt å ta fødseln litt på forskudd... men tenkt æ sku få opp jernlagran mine litt først så æ har litt meir energi når babisn kommer ;D

Du får hold ut litt tel...

Klem

Skrevet

Termin 4.12 - ikke et eneste tegn her heller, greit at de blir der til de er .....klare for å møte den store verden.. Vi får smøre oss med tålmodighet!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...