Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 når er det på tide å begynne med det?
Marimekko ♥2 gutter♥ Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Begynner man med det før man ammer også? Ja, ja - lærer noe nytt hver dag
Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 trur ikkje d e nødvendi før man får melk, når man får melk så e risikoen før bettenelse større, no e d jo ikkje melk i dæm....
Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 det finner du sikkert ut av når du trenger det... jeg for min del har begynt nå...hehe... fryser så vanvittig på jura når jeg er ute i kulda!
Mamsebumsen- med gutt og jente Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Om vinteren når man ammer. Fikk i forrige graviditet råmelk i puppene allrede da jeg var 5 mnd på vei. Brukte bomullspads fram til fødselen. Da ammingen var kommet igang så lakk jeg så mye at jeg måtte bruke gasskluter/små handuker innenfor bh'en. Hadde aldri brystbetennelse...
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 6. november 2006 Forfatter #6 Skrevet 6. november 2006 Oki, begynner snart jeg og. Kald!!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå