Gå til innhold

da var den omtalte termindagen min her :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

o dager igjen til termin, gud hjelpe meg så fort der har gått :)

trodde virkelig jeg skulle hatt jenta mi i armene nå, men der tok visst jordmora feil. hun mente jeg absolutt ville føde før termin, så hun har gjort ventetiden litt verre egentlig siden jeg fortsatt sitter og venter, og blir litt skuffet siden jeg nå er begynnt å bli lei og utolmodig:P

håper bare hun kommer snart....jeg sitter og gleder meg til å få vondt nå, bare for at ting skal begynne å skje.

flere som har termin i dag eller nermer seg :)?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har termin 10.november, og har det på samme måte som deg. Har hele tiden hørt at jeg kommer til å føde før termin, og det er lettere frustrerende for hver dag som går.. Mensterminen min var 31.10, og det gjør det ikke særlig lettere.. VIL HA VONDT NÅ!!!!

Skrevet

Det er rart med det, man tror lissom at når man har kommet til termindagen, så skal jo også babyen komme he he. Men det er vel ikke helt sånn det er.

Jeg har termin 8.nov, men jeg kjenner ikke noe som tilsier at jeg skal bli mamma da, så det er vel bare å forberede seg på å gå noen dager til.

Jeg trøster meg bare med at om 14 dager, så skal det vel ha skjedd noe. Og 14 dager er jo ikke så ille mye det heller..

Skrevet

vi får bare smøre oss inn med tolmodighet og prøve å finne på noe om dagene, selv om det ikke er enkelt, ikke for meg iallefall:)

går rundt her og spiser, rydder og vasker, hehe

Skrevet

Sant det Helen Fødeklar, er ikke så veldig mye å finne på om dagen.

Men vi må da for all del ikke glemme all bimminga he he. Det blir jo noen timer der også ;o)

Skrevet

Det er vel sånn at babyen kommer når den er klar.. Så vi får bare bite tennene sammen og holde ut. Det er uansett ikke lenge til vi blir mammaer....

Skrevet

jeg er blitt en skikkelig bimmer, hehe. hva skulle jeg gjort uten :P?

sambo spør meg flere ganger om dagen, skal ikke du la dette barnimagen litt på is snart? du blir jo så fustrert, hehe :)

men det er jo fint å prate med samme i samme situasjon! dele litt tanker, gleder og beskymringer med hverandre :)

Skrevet

Det er ganske så greit å ha litt tidsfordriv, og ingen tvil om at BIMMING er gode greier.. Men jeg må jo si at jeg av og til blir LITT misunnelig på de som føder lenge før termin etc... sukk, føler virkelig for å møte den lille prinsessa mi nå!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...