Gå til innhold

Tromsøjenter som va p treff i dag!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

man fikk jo langt ifra snakka me mange:)

men koseli va det nu likevel.

rundt bordet der æ satt blei vi enig om å treffes igjen på mandaga kl 12 på jekta øst-le cafê!!

nye/gamle osv!!

æ trur faktisk vi va over 20 støkka!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei! Ja det va kjempekoselig altså! masse søte babya og blide mødre! Håper vi møtes igjen!

Skrevet

Signere æ åsså :) Kjæmpetrivelig va d!

Skal bli koselig å treffe dokker igjæn.

Skrevet

Fikk ikke kommet meg avgårde dit,det skar seg.Kor artig at det var så mange:)Kaos med vogner eller?Det blir lønnsomt for Le cafe med så mange på treff hver mandag:)Håper jeg kommer meg neste gang!

Skrevet

det va faktisk ikke så ille me vognan! det gikk helt greit, følte nu æ værtfall!! æ trur nok man hørte at vi va der allerede fra hovedinngangen. åjåj..det va kjempe arti!!! men må vel si at æ har ikke peiling på kæm som va kæm altså!!

Skrevet

Synes også det var kjempegøy!! Trur jeg klarte å plassere to tre stykker, men mange jeg ikke fikk hilst på engang ja! Gleder meg allerede til neste gang jeg:)

Mamman te Villiam: åssen nick har du? Er du sprudle79? Lurte litt på den den mor/barn treninga du snakka om... Blir tullåt av å sitte på rævva hele dagen, så treng å begynne å trene igjen... Hvor er det det er hen og sånn?

Skrevet

og KÆM i all verden va du lillesnupp?? æ satt ved sia av ho sprudle79/ mammaen til villiam hele tia!

Skrevet

Er også intressert i mor barn trening:)Noen som vet noe om det?

Skrevet

Ha ha ha, jeg satt rett bortafor dem igjen:) Da veit jeg hvem du er, ti hi...!

Skrevet

ååå...si kæm du e!! komisk det her altså!!!

Skrevet

Den mor og barn treninga ho snakka om trur æ må være den på SATS..vesst du går inn på hjemmesida dæmmes står d litt om d dær.

Skrevet

Ha ha, så oppdatert er jeg på treningsfronten at jeg visste ikke at SATS hadde en hjemmeside engang!! Får leite opp den da og se om jeg får dratt meg på trening før jul... :P

Jeg er mamman te Synne, om du husker? Hi hi, er ikke sikkert vi gjorde noe inntrykk, jeg merka plutselig at jeg har blitt litt sjenert etter å ha vært asosial i et år...! kom ganske tidlig jeg også egentlig, ti på tolv eller noe sånn... :D

Skrevet

ja.. det va du som hadde ho lille prinsessa som va så liten?? eller, vi som har store onga syns jo alle andre e så små:)

du satt jo rett ved sia av ho sprudle79?? eller turid trur æ ho het:)

ho synne hadde rød strømpebuksa på sæ:)

Skrevet

Jupp, det var oss! Liten du liksom, har jo blitt knall stor nå jo;) Og jeg ser jo på deres unger at ho skal bli enda større, så jeg må virkelig få sving på musklene mine litt fort, for ellers må jeg vel snart trille ho i trillebår med pingle-musklene mine:)

Skrevet

Det var så søte skjønne unger altså! Blide var dem jo til og med også!

Skrevet

vet du! det va så arti i dag:) kjenne at æ GLÆDE mæ til neste mandag:)

Skrevet

God kveld! Jepp, kjæmpekoselig på træff! Arti å træffe andre i samme situasjon!;) Lurt å lægge inn tråa her på småtroll 0-1, for på skravlesia forsvinn dæm jo med eeeeen gang!

Skrevet

dytt:)

Skrevet

Synes det var kjempekoselig å treffe så mange mammaer og skjønne bebiser:) Håper det blir en fast mandagsaffære! Til dere som lurer: det er sats-trening med baby tirsdager 10.30 på langnes og torsdager 10.15 i sentrum. Det er veldig artig, og man kan trene akkurat så hardt man vil (jeg lurer meg stadig bort til Villiam "for å sjekke" når det blir for tungt- hihi). Instruktøren er veldig bra, og oppmøtet er supert- visstnok har Tromsø de sprekeste mammaene i Norge:) Det eneste minuset er jo at det er litt for dyrt til bare å være støttemedlem, slik jeg har en tendens til etter noen måneders medlemskap... Artig hvis flere hiver seg med! Ses på mandag!

Skrevet

ja det va super triveli i går:)

æ som har frøsse SATSn min..kanshe æ må åpne den igjen å hive mæ me på den treninga!:)

håpe vi sees på mandag jenter!

Skrevet

dytt

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...