Gå til innhold

De glemte å klippe navlesnoren!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han sitter fortsatt fast i meg, tror jeg.

Hvertfall må det gjøre forferdelig vondt for han hvis han ikke befinner seg inntill meg til en hver tid, han hylskriker hvis det kommer et snev av avstand mellom meg og han.

Skal jeg ringe føden og be om en ny klipp?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hihi, jeg lurte på hva slags sykt innlegg dette måtte være:P

Hvor gammel er han?

Skrevet

4 uker og noen dager....og det blir verre og verre. For at jeg i det heletatt skal få sovet litt, så må han ligge ved siden av meg i sengen, fortrinnsvis med en pupp i munnen.

Skrevet

Du har humor ihvert fall, det er bra, for det er sikkert litt slitsomt med en litt krevende baby. Men det blir bedre, han blir større og mer moden for hver dag som går.

Mange som har hatt det sånn, pappaen og jeg har heldigvis delt på "navlesnora", og pappaen har brukt lillefingeren som "pupp". Blir litt bundet, på en måte....

Skrevet

Vi hadde det også sånn med lillegutt. det er mange som anbefaler bæresele på barn som er avhengige av nærhet, men vi prøvde homeopat medisinen kamomille, og det hjalp for oss. Han ville bare sove på oss og være hos oss hele tiden, men etter han. Han har til og med begnt å sovne i sengen sin, slik at vi slipper å bysse han i søvn.

Skrevet

Skjønner at det blir slitsomt ja..

Hva skjer hvis du lar han gråte? Eller hvis pappaen tar han?

Har dessverre ingen gode råd til deg..snakk med de på helsestasjonen.. :)

Skrevet

Er ikke kolikkbaby da?

Om han hyler hele tiden bare han blir lagt ned litt så ville jeg snakket med legen.

Skrevet

Jeg måtte gnage av navlesnoren selv på vår tass. De hadde også glemt å klippe den, så da vi kom hjem fra sykehuset hadde vi det som dere i noen uker. Jeg fikk ikke hverken stått opp eller kledd på meg før klokka var to-tre. Og vi måtte ligge på sovesofaen i stua for å ikke drive pappaen til vanvidd. Men det ble bedre etter en stund. Jeg kan vikariere litt for deg i mellomtiden hvis du vil.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...