Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Har tatt ut noen komentarer som jeg synes er litt på kanten fra det andre....: -Du MÅ være 1.gangs........... -Ja, og vet du hva!?`ikke er de pottetrente når de kommer ut heller.. de tisser på seg og bæsjer på seg.. og gulper.. og griser og roter og nei, at folk gidder å få unger skjønner ikke jeg!!! -Kos??Hva da at en baby patter på en ganske personlig del av kroppen???????? Nei er ikke HI -vet du hva? jeg syns virkelig synd på babyen din, jeg.. du er et elendig morsemne og jeg håper det blir den første og siste du får! -Når det gjelder de som ikke kan amme, syns jeg synd på dem. For det er slike som anonym som ødelegger for dem. Hvis det ikke fantes folk som av egoitiske grunner valgte å ikke amme, ville man jo ikke sett ned på de som måtte gi morsmelkerstattning. -Jeg klandrer INGEN som misslykkes med amming, men INNSTILLINGEN til HI skal være noe av det mest barnslige jeg har vært borti - til kommende mor å være.... -Synes ikke du har sterke meninger, kanskje litt naive meninger bare. Tør jeg spørre om hvor gammel du er? Du kan ut ifra innleggene dine virke litt ung, eller ikke den skarpeste kniven i skuffen, eller så er du mann som er her inne bare for å provosere. -Det som skremmer meg mest med innlegget ditt er ikke frykten din for å amme, men HOLDNINGEN din. -Men at det er ekkelt at de kryper på gulvet...!!?? Det var nytt! Kanskje du bør begynne med å rengjøre gulvene dine slik at de ikke er ekkle før barnet kommer Det jeg ikke er med på er hvorfor alle må komme med så sterke komentarer.. Ja da synes det var litt teit med æsj å æsj men dama sier jo at hun føler seg helt på trynet pga dette å da er det jo tydligvis noe hun sliter med..Hva med litt støtte?? Men det er ikke mangen mnd siden jeg leste en lang repotasje på dagbladet om dette med at mm kun er det beste!Men det gidder jeg ikke diskutere en gang!Men la nå folk mene hva de vil...noen er i for å noen er i mot..det må da gå an å diskutere uten å bli så kvass?? Selv er jeg en som ikke kommer til og amme så veldig lenge å jeg ammer faktisk bare fordi at jeg føler jeg må...men nå er det jo ikke sikkert jeg får melk denne gangen heller,men jeg er ikke en dårlig mor å får heller ikke mindre smarte unger pga det..det har jeg et levende bevis på her hjemme =)
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 6. november 2006 Forfatter #2 Skrevet 6. november 2006 Dytter litt på denne.. Kunne skrevet i evigheter om mine følelser,tanker å meninger om dette for det er et ganske sårt tema for mangen ser det ut som,men synes mangen skal tenke seg litt om for ingen er perfekt....
m@rie82 Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 hei! ja, dette er noe å tenke på. det er jeg helt enig i. men når man skriver noe som man er klar over kan være provoserende for enkelte, så må man kanskje også regne med at det kommer litt krasse kommentarer tilbake. det er også noe å tenke på. men jeg er for all del enig i at alle burde tenke seg om hva de skriver om andre her inne.
Har en av hver-full stopp nå=) Skrevet 6. november 2006 Forfatter #4 Skrevet 6. november 2006 Ja da absolutt så var deler av innlegget provoserende,men de som mener at barna som får mme ikke blir så smarte,glade,blir fort syke,får allergier osv synes jeg er verre... Det er ganske styggt sakt mot de som har barn som kun har fått mme,sånn som blandt annet sønnen min!!! Derfor må vi alle tenke oss litt om =) Synes de som slenger med leppa om umodenhet å dette med smarte og frisk unger er like barnslige jeg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå