Gå til innhold

Noen som vil se på gutten min sin hjemmeside ?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempe nydelig gutt.

Fødte samme dag vi:))

Men du,så at du lar han få babykjeks?Han biter ikke av biter.....dumt spørsmål men....litt pysete jeg kanskje?

Men hadde vært kjkt å la han prøve og liksom:)

Skrevet

Takk. Kult at vi fødte samme dag :)

Han sugde bare på den. Det hendte han fikk av en bit men den smuldret i munnen hans med en gang : )

Skrevet

Da skal jeg jammen meg prøve å gi han en sånn....er så kjekt når vi andre spiser middag,da er han sikkert opptatt en stund vettu,hehe:)

Uff leste at du hadde en lang og tøff fødsel som ente i KS....

Om det er noen trøst så hadde jeg det slik med førstemann og grua meg noe så sinnsykt denne gangen.

Lukas ble født kl 09.44 den 30 april.....12 timer etter at vannet gikk og kun 5 timer etter første rie....Så andre fødsel var en "drømmefødsel"

Hvor stor er han din nå om jeg kan spørre....gøy og sammenligne?

Skrevet

Han er 7,8 kg og 68 cm lang:)

Skrevet

Kjempe fin side du har Elin og Tøffingene . Kjempe nydelige barn du har : ) Har lagt igjen en hilsen til dere.

Skrevet

Takk for det!

Begynner å bli så morro med lillegutt nå! Skjer mye nå som gutta er 6mnd :o) Odin har nettopp begynt å åle seg fremover. Også han som var såååå treig i starten. Jeg hadde sett for meg at han ikke kom til å bevege seg før han var gammel og grå. I dag var han med og bygde Duplohus med storesøster. Han var helt i hundre. Hi Hi!

Skrevet

Ja, det skjer mye nå...hehe. Blir en del knall og fall her, spesielt når han ruller rundt og rundt og det ender med gråting. Men men, det er jo en del av læringen da selv om jeg sitter med hjertet i halsen ofte : )

Det å skifte bleie har blitt en stor utfordring. Han klarer ikke å ligge stille i et sekund, ikke en gang med leker han kan fikle med.

Nå går det unna : )

Skrevet

Nydelig liten gutt du har.... Litt artig la merketil at du hadde samme stol som meg fra Fisher Price.. utrolig god stol det der...

Se gjerne min hjemmeside og på...www.liamaleksander.piczo.com

Skrevet

Så skjønne alle sammen:)

Min gutt ble født 17.04-06

må gjerne ta en tiitt på www.gronvoldjahnsen.piczo.com

Skrevet

Hilde85:

Siden din var litt av en inspirasjon, helt sinnsykt bra laget : )

Jenta di er skikkelig nydelig : )

Skrevet

Harepus:

Takk for det: ). Ja, de vippestolene ser veldig behagelig ut.

Har sett på hjemmesiden til gutten din. Han er en god og skjønn gutt: )

Stilig Ramones t-skjorte. Hvor har du fått kjøpt den ?

Skrevet

kamillaen:

Har sett på din side og det er en tøff og god liten gutt du har : )

Skrevet

utrolig søt gutt..skikkelig hærlige øyne..;)

hvordan går det med han nå da? blitt kvitt urinveisinfeksjonen?

Skrevet

den kjeksen så god ut og ja..kanskje jeg må investere i noen sånne..;) har gitt datteren min en tørr skalk å gnage på når jeg lager middag..hehe..det liker hun kjempe godt...blir helt vill...

Skrevet

Hei. fikk siste dose med medisin nå. Så skal vi tilbake til lege med ny test på torsdag, men han virker i mye bedre form. Er seg selv igjen : )

Den kjeksen var ganske god, mamma må jo smake først...hehe.

Han smatta og koste seg veldig med kjeksen i går. Var jo først litt bekymret for at han skulle sette den i halsen, men smakte jo på den selv og den ble kjapt myk i munnen. Er nesten som marie-kjeks. Blir veldig tørst etterpå : )

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...