Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 vondt i ryggen ,magen og er ike i form denne gangen. Hdde el i går så har kost masse men rar følelse i kroppen, magen liksom er litt vond..andre??
marenmor Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Det er 2 uker siden mensen og har ganske vondt i magen, lurer paa om det er EL.... er i min foerste pp saa noen sykuls har jeg ikke, har aldri folt det saa mye som naa....EL?
*Rutletutt* Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg er vel akkurat ferdig med el. Har hatt el-smerter siden før el og de varer vel til menssmertene tar over...sånn som de pleier. Er "tung" i underlivet og akkurat som voksesmerter i kroppen/bena. Har akkurat det samme denne mnd....så jeg har nesten bare lyst å grine:o(
røverprøver m/ jente nr 3 Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jepp, jeg blir nokså uvel ved EL ja. Svimmel, vondt i magen og "trykk" i underlivet. Det er faktisk verre å ha EL enn å ha TR, for hun merkes ikke bortsett fra at hun er rød da... Men noe positivt må det jo komme ut av denne EL-perioden. Har EL i dag eller i mårra så da skal vi kose oss. :-)
SommerMini_Juli08 Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Ja da. Dårlig fra EL til mensen tar over med en uke... Tøft og være dame :-) Når jeg klager over mensen til mannen min sier han : Er det ikke flott at du virker..!!! Mannfolk..
AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Ja, denne gangen hadde jeg også vondt på siden av magen og mensenverk i korsryggen og generelt slapp og trøtt.. Fant ikke helt ut av det med el-test, men om dere sier at dette kan skje ved el- har jeg kanskje hatt det likevel? Alt ubehaget er nemlig borte nå. Er på dag 20, så det burde jo stemme det..?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå