Vona Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Barnet har jo gjerne alt for mange leker når det blir 2 år... Hva kan en ønske seg til jul som ikke er leketøy?? (svigers vil ikke kjøpe leker til barna i år, og det er jo greit nok, men jeg må innrømme at det plutselig ble litt vanskeligere å skrive ønskeliste...)
Totten Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Tegne-/malesaker, modelleire, puslespill, bøker.... vel det var det jeg kom på.
Mamman til Astronauten Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Politisk korrekt, men ikke så dumt: fadderskap til et barn i 3. verden i Plan eller en annen organisasjon? Sølvtøy som barnet kan spare på? Teaterbilletter (der en eller begge av besteforeldrene blir med?)
Hufsla Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 ja, mine to småtroll ønsker seg heller ikke leker, de har mer enn nok av det, og jeg regner med der kommer litt likevel:-) Men jeg har fått dilla på ull, og det har de ikke så mye av så de ønsker seg spesielt undertøy i ull, men også yttertøy som votter og lue, sengetøy eller pledd blir poden på to og ett halvt glad for, ellers har vi tenkt på å kjøpe nye taklamper til de, eller godstoler. Dersom dere trenger andre ting som tripptrapp stol, bil stol, servise i plast med foreksempel postmann Pat, stasj til barnerommet i form av bilder eller knagger, rett og slett penger på konto kanskje?
2barns mor Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Blir akebrett, ski og spark regnet som leker da?? Vi skal iallefall kjøpe vår 2 åring sine første ski til jul. Har også tenkt å kjøpe en liten spark til henne.... dette er jo ting som kan gå i arv til andre igjen senere!
tuppemor-75 Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 sølv (teskjeer, barnebestikk, smykker, brosje), bøker, klær, tallerken og kopp (mange stilige motiver som Barbar, Mummi, eventyrfigurer osv), smykkeskrin, sengetøy med festlige motiver, liten cd-spiller, ting du trenger til barnerommet. dette kom jeg på. er ikke begynt å tenke skikkelig på jul enda, jeg utsetter det litt til, tror jeg.
Vona Skrevet 7. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2006 Flotte tips, tusen takk for alle svar!! ) hovedinnlegger,
Gjest Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 bøker er vel ikke leketøy? En flott sangbok, en liten cd spiller han kan spille plater på, møbler til rommet eller ny seng, junior dyne, ansiktsmaling med bok til, kostyme til karneval...hm..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå