Gå til innhold

klør strekkmerkene deres?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Klør litt jeg også selv om strekkmerkene har uteblitt til nå.....og lurer også på om man kan klø ekstra før man får dem.....fikk ingen strekkmerker sist da, og håper å slippe unna denne gangen også....men det er på en måte også mot alle ods.....de sier jo at strekkmerkene er hormonelt betinget (selv om jeg mener at en må jo få noen siden huden strekker seg så veldig)....og så har jo de andre i familien fått en hel haug med strekkmerker.....men jeg har jo ikke vært lik dem ellers i svangerskapet eller ved fødsel.....

Klødde noe innmari en periode øverst på magen men det gav seg. Var redd det var symptomer på at strekk merkene skulle poppe frem. Men har ikke fått et eneste et ennå, bank i bordet... Litt over 3 uker igjen så er lov å håpe at jeg slipper! :) Jeg smører meg med kakao body butter fra body shop morgen og kveld. Det hjalp også på kløen og har troen på at det hjelper mot strekk merker. De anbefalte akkurat den mot strekk merker på body shop. Smører mage, pupper, rumpe og lår iherdig! Samboer ler av meg som alltid lukter kakao. :) Hehe.

sist så klødde jeg så mye at jeg fikk sånne blemmer og begynte blø..

Klør denen gangen også, men i mye mindre grad enn sist.. et råd: ikke klø.. strekkmerkene mine brukte så lang tid på å lysne pga jeg hadde kødd så fælt. smør på aurax eller hvit vask isteden. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...