Gå til innhold

Mange som tar på magen deres?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nok ganske hormonell for tiden, men når fremmede (fex venninne av venninne av venninne osv) eller kolleger som man ser såvidt 1 gang i året, det berømmelige julebordet, skal stryke på magen min blir jeg irritert!

Så snakker de men "babystemmen": er det noen hej inne da,da? Lille babisen kan du høje meg???

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ kveles!

Hvordan kan man si til dem på en ikke FOR ufin måte at de skal ligge unna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vet inte riktigt vad man ska säga men jag förstår dig gott!

jag har någon slags reflex som gör att jag backar två steg när någon tar på min mage... även fast det är någon jag känner väl (utom sambo då =)

så jag tror folk börjar förstå att jag inte uppskattar det. speciellt inte när de bara gör det utan att ens förvarna...

Skrevet

Ta på deres mager, se hvordan de reagerer :)

Skrevet

Trur d e mange som ikkje skjønne at dæm ikkje ska bi førr påtrenganes når man e gravid. Spesielt dæm som ikkje har vorre der sjøl... Du får bære sei rett ut at du syns ikkje d e komfortabelt at folk ska ta på magen din. Det e jo tråssalt kroppen din, du bestæmme sjøl over den, å ingen har meir rett å ta på den sjøl om du e gravid.

Skrevet

Det var noen som "prøvde" seg forrige gang, men da sa jeg i fra at det fremdeles var min mage, selv om jeg var gravid. Det virker som de fleste husker på det denne gangen, for det er bare ei som har prøvd seg. At tantungene mine tar på magen min og sånn, det bryr jeg meg ikke om, men voksne folk kan jeg spare meg for...

Men at de begynner å snakke babyspråk til magen, har jeg ikke opplevd. Men det irriterer meg grønt når folk snakker babyspråk til ungen min, så det sier jeg ifra om også, at de får snakke norsk til han.

Skrevet

Magen min er nå blitt offentlig eiendom, og jeg er kun 15+5 på vei. He he he, jeg har en venninne som var svært hormonell under svangerskapet. Dette resulterte i at da hennes mannelige kollega tok henne på magen og spurte om det var liv der inne, tok hun et skikkelig ballegrep og spurte; "er det liv i faanskapen din!!??"

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...