Gå til innhold

April: Hun sto...


små

Anbefalte innlegg

Skulle bade henne (bruker tummy tub), og hun nekta å sette seg ned. Sto leeeeenge. Virka som om hun syns det var veldig gøy. Hehe.

 

Fikk da "tvinga" henne til å sette seg ned til slutt, men det tok sin tid. hehe..

 

Hun blir så stor jo! Skal ikke stå ennå!! Skal være liten baby som ligger der jeg legger henne! *sukk* Tiden går så fort..

 

Hun er rett over 6 mnd..bare lille babyen min jo! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gutten min liker også å stå...hvis jeg holder han i sittende så drar ha seg opp etter meg, eller det som er nærmest.. blir skummelt når denne begynner å krype (ikke lenge til det heller tror jeg..han kommer opp på alle fire) Synes det er helt utrolig dette..for et par månder siden lå de jo bare der.. nå kan jeg aldri være sikker på hvor jeg finner han lenger, dytter seg (bakover) som en vind!!

Men må innrømme at jeg synes det er kjempegøy å se på.. er jo mye mere med de nå!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amalie sto på alle fire for første gang i går :) Er kjempe stas.. Hun kommer seg riktig nok ikke no vei, ble bare stående... Åler/dytter seg jo bakover og fremover :) Må følge med når hun ligger på gulvet, for plutselig er hun er helt annet sted enn der jeg la henne :P

 

Hun er 6 mnd og to uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lise også skal stå! hele tiden :-) hehe!

Men ettersom det ikke er bra for den lille kroppen prøver vi å begrense det litt, selv om det ikke er så lett :-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...