Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Våkna..gikk fra soverommet til badet. Tømte ut vaskevannet til lillemor, og gikk å la meg igjen da sambo tok seg av lillemor. Da jeg våknet ordnet jeg litt på badet og gikk i dusjen. Å da oppdaga jeg at ringen min var borte. Jeg tar den aldri av. Er veldig fortvilet nå altså. Det er en ring i hvittgull med avskårne kanter på begge sider, og så står det din *** og dato 31.12.2002 inni. Kan dere få til å se hvor den kan være. Er så redd den har falt nedi do, men krysser fingrene.
nattinatt Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hallo Var det før eller etter du hadde dusja at du såg den var vekke?? Er det ein gløtt innunder med dusjen?Eller er dusjen heilt ned ad golvet? Får opp ein kant, innunder noko.Er det eit lyst bad dere har?At eg ser på rett plass no?
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Det var under dusjinga. Vi står oppi badekaret når vi dusjer. Ja vi har et lyst bad.
Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Prøver å se under karet med lommelykt men jeg ser ikke noe. Må vel prøve å fjerne fronten senere.
Gjest Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 tror d. merka ivertfall da jeg såpa inn meg at den var borte
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå