Gå til innhold

Huff blir lagt inn i uke 36....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 34+6 og blir lagt inn i uke 36... !6 nov... Pga galle syre i blod skal de ta masse prøver frem over og sette igang fødsel i uke 38... Så ikke lenge igjen til vi får møte vesla... :))

Men gruer meg til å ligge på sykehus så lenge... Noen som har vært med på dette å vet hva som skjer de ukene på sykehuset??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var innlagt på sykehuset i ei uke med svangerskapsforgiftning i forrige svangerskap! Måtte ligge der for å slappe av!

Tok prøver hver dag, og ble holdt under oppsikt!

Men en ting jeg anbefaler... Ta med ekstra madrass eller noe.. De sykehus sengene er helt jævlige når man er gravid!!! Har man ikke hatt bekkenproblemer før, får man det i hvert fall etter ei natt der...

Skrevet

Hei!

Jeg har gått igjennom mye av det ssamme som du, men ble aldri innlagt. Har vært på sykehuset flere ganger i uken til ul og blodprøver, gynokolog og jordmor. Tror du kommer til å ta jevnlige blodprøver, ul, ctg og så sjekke at gallesyrenivået i blodet ikke går opp men ned. Jeg skal ha ks på fredag og da er jeg 37+6 uker på veg pga det samme som deg. Ks pga at jeg har epilepsi. Der er iallefall bra at de tar godt vare på en:-)

Lykke til videre!

Skrevet

Hei Annemor! kan skjønne det at du gruer deg til å ligge på sykehus, det må jo være kjempekjedelig. men som en av de andre her sa, det er nå godt at de tar godt vare på deg! :) da får du sikkert din lille før meg du, selv om jeg EGENtlig er to uker foran eller noe sånt... :) eller kanskje vi får samme dag?? :) ønsker deg i alle fall all mulig lykke til, og håper du får litt nett-tilgang da, så du kan fortelle hvordan det går! :)

(PS håper annemormannen har ryddet og vasket fint til du og småen kommer hjem igjen da! ;-))

stor klem fra meg!

Skrevet

Heisann! Da er du kanskje på sykehuset når det er min tur du da. Kanskje vi sees....håper imidlertid at mine har kommet innen den tid da....gjerne i løpet av uka =0)

Det er i allefall hyggelige mennesker som jobber der (om du skal dit jeg var da)...og tiden går fort. Sikkert enda fortere når man får en dato å forholde seg til. Lykke til klem fra meg =0)

Skrevet

Heisann...

Ja Whipps tenker du er kommet igang før meg ja... Men kansje jeg er der når du får ungene... :))

Da ses vi sikkert der ja... På føden på lillehammer... :))

Ønsker deg massssse lykke til... :))

Klem fra

Skrevet

Hei Abrakadabra... :))

Ja de tar godt vare på meg... Har vært hver uke til kontroll de siste mnd... Så vil de vel ha enda bedre tilsyn de siste ukene... :))

Tenk om vi får samme dag du... Hadde vært artig det... :))

Skal prøve å få lånt meg en pc så jeg får vært litt på bim ja.... :))

Ellers får mannen fortelle litt her inne... :))

Klem fra

Skrevet

Jeg nevnte ikke Lillehammer tilfelle du ikke ville ut med hvor du skulle jeg...hihi... =0) Da blir det nok fødsel på oss ganske nære.... både jeg, du og Anne-mor37 =0)

Blir godt å få det overstått. Klar som bare det!

Skrevet

Oi tenkte ikke på at du kansje ikke ville si det jeg da... Håper det går greit... :)) (flau nå)

Ja kansje vi treffes der alle tre... :))

Blir riktig boooom på feltet da... :))

Skal bli godt å bli ferdig ja... Gleder meg til å få jenta i armene ja... :)) Men gruer meg til resten... Litt angst om dagen... Men går vel over... :))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...