Mams til Ronja har fått Aurora Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg skal på UL på fredag og glede/gruer meg. Er så redd for at jordmor skal si det ikke er noe der. Vet det er helt teite tanker. Var slik før jeg skulle på UL sist også, men alt var jo bare kjempefint den gangen, og det var en kjempeopplevelse.. Gleder meg mest da, håååper vi kan se kjønnet, det ville vi sist også, men fikk ikke vite. Flere som skal vite?
Jente19*31.01.07* Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 jeg skal på privat ul på onsdag.. vil se kjønnet... også babyen da selvfølgelig=) fikk ikke til å se kjønnet på ordinær ul.. ble litt skuffet da. hadde egentlig tenkt å ikke vite det da, men så ringte vi å hørte pris å det var 200 ell noe sånt å da måtte vi bare bestille en time:p gleder meg veldig.. til å se hvor stor h*n er blitt..
DK+2 Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hei! Æ ska ikkje på UL før 20 nov, då e æ 20+2, så syns d e sein UL, men men, har ivertfaill fådd høre hjertelyd, så veit d e nåkka der då, men bi speinnanes å se babyen førr første gång!
m@ms Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Vi skal på UL til onsdag, da er jeg akkurat 19+0. Vi håper det er mulig å se kjønnet =) Å, jeg gleder meg sånn! Mvh
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå