3småskatter:0) Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 hei:0) Jeg ville bare titte innom og presentere meg for dere. Jeg er 26 år,gift og vi har ei datter på tre og ett halvt år , og fikk en sønn som heter zander den 23 oktober....han er altså 2 uker i dag og er sååå herlig. Det blir litt lite søvn og oversskudd til overs nå men når jeg ser på denne flotte skapningen klarer jeg å henge sammen.0) Jeg er bare så ubeskrivelig lykkelig:0) Klem fra lykkelig mamma til to:0)
-carina- Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Velkommen, velkommen! ) Og gratulerer med sønnen din! )
#gurimalla# Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Hei,hei! Velkommen hit! Jeg er 30 år,gift,ei datter på 9 og ei på 10 mnd. Her nyter vi den siste tiden før jeg skal begynne på jobb, det går så alt for fort. Så nyt tiden du som har lenge igjen av permisjonen enda....
Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 heisann =0) så morro at dere begynner å komme inn hit fra bim da.husker deg serru,hehe gratulerer så mye med gutten da =))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå