Gå til innhold

Stille i magen

Anbefalte innlegg

Skrevet

I perioder synes jeg det er så stille i magen, og jeg blir like nervøs hver gang.Kan feks ikke huske å ha kjent liv i dag (men har vært ute og fartet mye, så har ikke hatt så god tid til å kjenne etter). Drikker et glass kald saft nå da, håper på litt reaksjon. Flere som har d sånn? Er i uke 32 nå.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

eh, er i uke 34. Henger visst ikke helt med her...

Skrevet

Det er enkelte dager jeg ikke kjenner noe særlig liv i løpet av dagen, helt til jeg legger meg om kvelden.

Legg deg ned og slapp helt av, stryk litt på magen din og evt. dytt litt i den.

Hvis det ikke skjer noe, syns jeg du skal ringe fødeavdelinga og høre hva de sier. Så kan de fortelle deg om det er noe du skal gjøre.

Skrevet

Drikk et glass iskald Cola, MÅ være med sukker!

Da blir det liv! Bare ikke gjør det rett før du skel legge deg, for knøttet "danser" en god stund etterpå...

Det kan bli lite søvn i natt...

Skrevet

Drakk litt saft i stad, så kom det noen ørsmå bevegelser. Er bare jeg som blir så nervøs. Var helt på gråten i sted da jeg ventet på at det skulle skje noe. tror jeg kommer til å bli en hysterisk mor som ikke lar ungen min få lov til noe. Hehe..! Nå hikker h*n forresten og. Må alltid le litt av meg selv etterpå, blir altfor bekymra. Så for meg at jeg måtte føde en død baby og at vi måtte rydde bort alle babyklærne osv.Hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...