Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

... alt om dagen bare irriterer meg... Typen min var lei seg istad og er redd han ikke kan få unge. Bare fordi jeg ikke har blitt gravid i min 1. pp... Så for å ikke skuffe han så vil jeg få spire NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ.

Vil at alt skal klaffe på 1. forsøk jeg... (hihi...)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tro meg når jeg sier at vi har alle har vært der, og det er en utrolig kjiip følelse, og jeg må nok også skuffe deg og si at samme følelsen kommer hver gang mensen kommer. Så derfor krysser jeg fingrene for at dere får det til i 2. pp og at du slipper flere nedturer. Men hvis det er noen trøst så børster du dette av deg og kommer deg videre. Om en uke vil du igjen være full av pågangsmot og klar til å lage en liten spire:-)

Lykke til LallaWish

Skrevet

Hehe, tusen takk for at du gidder å svare på dette dumme innlegget. Men noen ganger må bare jeg syte litt også. Og jeg skal ikke klage. Tenk på alle de som har maaaaaaaange flere prøveperioder bak seg da. Huff... Håper jeg slipper å være blant de... Det er ikke jeg sterk nok til ihvertfall.

Skrevet

Å få mensen når det er det siste man vil er like kjedelig om man er i 1 eller 5 pp, så det er bare å klage.. Her har vi en side som gir oss mulighet til det.. Heldigvis!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...