Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg drikker ca 4 store krus om dagen av naf sin ammete, er det farlig for babyen? Mener å ha hørt noe om det en gang....
april 06;) + mai 09* Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 jeg har også hørt at en skal følge anbefalingene for ant kopper per dag, men vet ikke hvorfor eller evnt konsekvenser..
Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 på naf sin ammete står det noen kopper om dagen....hvor mange er noen?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 det står neoen kopper innimellom amming, da må vel 4 som du drikker være helt ok:)
Gjest Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 det var det jeg håpet. Synes teen er skikkelig god, men er veldig undrene til at det er begrensninger på mengden....hvorfor er det begrensninger???
fjummsi *med nr. tre i magen* Skrevet 7. november 2006 #7 Skrevet 7. november 2006 Jeg tror begrensningene er der fordi for mye ammete kan gi luftsmerter hos babyen. I passe mengder reduserer det plagene, men i for store mengder kan det virke motsatt... Sånn er det med masse her i verden ;o) Om babyen din ikke får vondt i magen er det jo bare å drikke. Den er skikkelig god, ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå