Gå til innhold

Hoppe over tredje vaksinen?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1. jeg er redd all giften som settes inn.

2. jeg er redd vaksiner egentlig ikke virker.

3. jeg er redd han blir syk av selve vaksinen.

4. så er jeg redd han blir syk uten vaksinene.

5. jeg er redd for alt, med eller uten vaksine.

Ikke så rart egentlig! På helsestasjonen blir man fort overkjørt hvis man ikke har argumentene sine i orden. Ikke så lett å overbevise seg selv om at man gjør rett i å la være å vaksinere, når motstanden fra helsestasjonen er så overkjørende og massiv. Jeg har valgt å utsette alle vaksiner på ubestemt tid på mine barn, samtidig som jeg leser alt jeg kommer over om emnet, både for og imot.

Foreløpig er argumentasjonen for vaksinasjon for dårlig til at jeg vil utsette mine barn for vaksinene vil tilbys i dag. Vil råde deg til å sette deg skikkelig inn i emnet før du tar en endelig avgjørelse. Og husk at ingen kan tvinge deg til å vaksinere.

Du finner tips om litteratur nedover på siden her, og vaksineopplyste foreldre har en side med masse objektiv info, for folk som er i tvil.

www.vof.no

hehe? Hitler sa at dersom man forteller den samme løgnen flere ganger så blir det en sannhet! vaksinasjon er en slik løgn.. Som den anonyme over her sier.. hehe.. folk vi bedras!! kom heller med noe som gjør foreldre trygge på vaksinering enn å angripe foreldrene som er skeptisk. Vaksiner er farlige sier jeg, da må vel du som ler av VoF. heller vise hvilken kunnskap du sitter inne med.

Annonse

Er så lei av uvitende anonyme som ikke evner annet enn å forsøke og latterliggjøre andres forslag i en så alvorlig sak som dette her. Kom med noen tips til saklig info selv da, lattermilde anonym! Hvor finner du det? På WHO eller folkehelsa sine sider kanskje?

Er det ikke snart på tide å våkne, og slutte å le av at folk prøver å gjøre seg opp sin egen mening?! Hvis det er det beste dere vaksinefrelste klarer, forstår jeg godt at det stadig blir flere som slutter å vaksinere!

Det blir neppe du som ler sist i denne saken!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...