Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei "71jente"!

Har ikke vært så mye her i det siste. Har tenkt masse og vært litt "smådeppa" og ikke visst hva jeg skal gjøre. Holder på å finne ny jobb, så situasjonen har vært litt usikker i forhold til det.

Men nå har jeg fått ny giv igjen og har lyst til å gå videre med prosessen. Det ligger selvsagt hele tida i bakhodet men så blir jeg usikker til tider. Er helt sikker på at det er det beste jeg kan gjøre for meg selv , og jeg vet jeg klarer det. Føler at tiden er inne.

Tenker mye på om jeg skal ha åpen donor/ anonym eller gå for scandinavian cryobank hvor man får vite litt mer på forhånd (endel unyttige opplysninger der, men man får en viss peiling om personlighet og noen ganger utseende) Kan også matche ved å sende bilde av meg selv, så velger de den som passer best av de donorene i utseende. Vet ikke hvor mye dette betyr til syvende og sist..

Åssen går det med deg? Har du bestemt deg hva du skal gjøre? Lurte faktisk også på åssen det gikk med deg her om dagen.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6985316-eva37-er-du-her/#findComment-6998625
Del på andre sider

Heisann

jeg har også tenkt masse og vært ute av forumet en stund, det blir for mye av og til hehe...så da trenger en " fri bane " en stund,uten tankekjør. Joda jeg er igang igjen,så nå skal jeg teste ut eggløsning denne måned (testet postitiv igår,og det var jammen rart,ble helt fjollete haha) desember og evt januar.I mellomtiden skal jeg bestille tid hos lege for å ta alle prøver,og evt gyn for å sjekke at alle kanaler fremdeles er åpne ;-) (har vært fint før),samt ringe Stork og få papirer jeg kan sende tilbake m/prøveresultat,også eventuell journalsamtale!

Jeg kjenner på hele meg at jeg vil, usikkerheten/tvilen som dukker opp innimellom er normal,samtidig som jeg vet at den er viklet inn i ønsket om å treffe mannen i mitt liv som jeg kan få barn sammen med! Men nå har jeg håpet og ønsket i mange år,så jeg tror jeg heller får ta mannen etterpå ;-) Et barn vil gi meg en utrolig glede i livet, og jeg vil få lov å ta del i noe fantastisk!Tror flere puslespillbiter i livet vil falle på plass....!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6985316-eva37-er-du-her/#findComment-7022766
Del på andre sider

Hei igjen,

Skjønner veldig godt hva du snakker om ja. :-)

Jeg tenker å starte neste måned eller i januar. Føler meg ganske klar nå igrunnen..

Det er lurt å ringe Stork og få tilsendt skjema som du skal fylle ut og sende Stork før samtalen. Det er også litt ventetid på samtale. Det var ca. 3 uker når jeg bestilte samtalen. Blir spennende å høre videre åssen det går så hold oss oppdatert!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6985316-eva37-er-du-her/#findComment-7028301
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...