babyT Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hei :-) Gratulerer med spiren! Så i et innegg at du har termin 19. juli. Det er mulig jeg også har det. Må bare få en positiv test. Ikke like hedig som deg som fikk svar så raskt. IKM idag, men ingen tegn til tanta. Har derimot flere symptomer på graviditet. Har skrevet litt om det på andre tråder. Dette er utrolig spennende. Kjempeglad på dine vegne. Lykke til med spiren! Klem
Alvilde<3 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hei på deg : ) Takk takk! Så koselig : ) Dette er jo kjempe spennende. Så utrooolig deilig å få en positiv test. Bare gled deg! Tenker nok den ikke er langt unna ; ) Har du tatt en test da? Det er jo håp så lenge tanta ikke har vist seg enda : ) Prøver du på første du også? Hvilke symptomer har du da? Jeg har hatt mye murringer siden lørdagskveld. Krysser alt jeg har for deg : )
babyT Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Testa imorges, men den var negativ... Prøver på første, ja. Har prøvd siden august. Mine symptomer: Ømme bryster (sterkt press innenfra liksom... Stikker også endel) Tydelige(re) blodårer på brystene, samt at de har vokst litt og areola er litt større (ikke mørkere enda da, men vet ikke om det skjer med en gang...) Hadde mensmurringer i to dager for ei uke siden. Løpt mye på do de siste dagene Trett Kvalm dersom jeg ikke spiser ofte fryser Og nå har jeg en rar følelse nederst i magen.Vanskelig å beskrive. Kan minne litt om mensmurring, men er ikke helt slik likevel... Ser noen skriver om strekkfølelse nederst i magen. Kanskje det er det jeg kjenner? Håper bare ikke symptomene er innbilte ;-) Mannen min kommenterte også blodårene på brystene, og han mente også at de er litt større. Jeg krysser fingre og håper!
Alvilde<3 Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Det var jo en del symptomer da. Kan ikke være så mye innbilt, du er nok gravid : ) Jeg har kun murringer. Jeg er fortsatt kjempe redd for at mensen skal komme.. Vi har også prøvd siden august.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå