*mmn* Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 hei, jeg fikk i dag tlf fra en meget hyggelig dame som lurte på om jeg ville være med på kurs for å lære babymassasje! Men for at det skal bli noe av, må det minst være ti stk! Det er til nå ca 5. Men om man vil, så er det påmelding! Kan liksom ikke bare stikke innom...Kurset begynner nå førstkommende mandag, 13.november kl 11.00. Vi får da kaldpresset økologisk dyrket olje som vi skal bruke til massasjen. Dette er noe som er suverent å gjøre med babyen, veldig mange som skryter av virkningene av babymassasje! Kurset koster kr 800 og da er det over fem dager. Datoene er: 13., 16., 20., 24., og 27.november. Alle dager kl 11.00. For de av dere som er interessert, svar innen torsdag! Da ringer hun meg igjen for å høre evt om det er flere som blir med, og opplyser meg om det da blir kurs. meld dere på jenter!
Septemberstjerna og Martine Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hallo! Tenkte jeg skulle legge ut samme mld som du har gjort, hun dama ringte meg i stad også... Men da slapp jeg det! He-he.. Skal du være med på kurset? Jeg har lyst til å lære babymassasje.. Hun skulle ringe meg tilbake også på torsdag, jeg skulle også prøve å få med flere..
Tonis* Skrevet 7. november 2006 #3 Skrevet 7. november 2006 JA! Det hørtes veldig morsomt ut!! Jeg er med! Tonhild
Mai2002 Skrevet 10. november 2006 #4 Skrevet 10. november 2006 Hei, Jeg hadde fikk også telefon etter at min datter ble født i mai 2002. Tror nok dette er samme dama. Den gang holdt hun kurs på helsestasjone, men dette tilbudet var ikke kvalitetsikret av helsestasjonen. Vi betalte 500 kr for 5 ganger og var vel 9 stykker, så dama tjener jo i alle fall penger på dette. Ønsker bare å advare dere litt, for det var flere på vårt kurs som ikke tålte denne "flotte" oljen, som kursleder skrøt uhemmet av. Selv har jeg allergi, og jeg mistet all hud på begge hendene, noe som var meget ubehagelig. Når jeg spurte kursleder om dette, fikk jeg ikke noen god forklaring. Valgte derfor å ikke møte på de to siste gangene. Og når jeg reagerte på oljen, ønsket jeg i alle fall ikke å utsette barnet mitt for dette. Et annet barn fikk også utløst atopisk eksem, mulig barnet hadde fått dette uansett men.... En annen ting jeg reagerte på er hvordan hun fikk tak i mitt navn. Hun hadde prøvd å ringe meg mange ganger uten at jeg var hjemme. Helsestasjonen har taushetsplikt, men vi var mange som i ettertid reagerte på fremgangsmåten hennes. Så mitt råd er at dere bør tenke dere om før dere melder dere på et kurs og betaler 800 kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå