Gå til innhold

Er dette veldig feil av meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde en kamerat da jeg traff mannen som mannen ikke likte siden har mente at han var interessert i meg.. Har faktisk med tiden savnet denne kameraten min (aldri vært mer enn kamerat heller) hele tiden. Sendte han en melding i dag og hørte hvordan det gikk med han. Er dette slemt av meg? Jeg mener.. Man må jo få lov å ha kamerater.. Kameraten ble glad for å høre fra meg og han sa vi ikke har hatt kontakt på 2 år og trodde ikke jeg brydde meg lenger..

Synspunkter?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er litt drøyt av mannen din å si at du ikke får ha kontakt med ham. Om han ikke er trygg på denne kameraten din, så bør han jo være trygg nok på deg til å vite at dere bare er kamerater og ikke noe mer. Skjønner godt at du var fristet til å skrive.. Mener mannen din bør forstå dette jeg da..

Skrevet

hmm... vanskelig dette.Hadde ikke likt om min sambo hadde gjort det men...

Skrevet

Kan jo legge til at denne kameraten min aldri har gjort noe så mannen ikke skal like han.. Var som om han følte seg litt truet av han i begynnelsen men det så jo han at han ikke trengte. Kameraten har aldri gjort noe for at mannen ikke skal like han..

hi

Skrevet

Synes mannen din gikk for langt med å nekte deg å treffe han i starten. Herregud, en kamerat er jo en kamerat. Selv har jeg mange kamerater som mannen min er blitt godt kjent med og blitt kamerater med selv.

Du burde allikvel kanskje ha snakket med mannen din før du sendte kameraten en melding igjen. Nå kan det jo hende kameraten din blir "dumpet" enda en gang av deg, og dessuten få en mer mistenksom mann. Ja, det var dumt av deg. Men det dummeste du gjorde var å godta at du ikke fikk ha kontakt med kameraten din, helt fra starten av.

Skrevet

Uff.. Ville bare høre om alt var bra med han.

Føler meg dum nå

Skrevet

Ta å prat med mannen din da i alle fall. Kanskje til og med de kan bli gode kamerater etterhvert? Vet kameraten din grunnen til at du ikke har hatt kontakt med han de to siste årene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...