Alvilde<3 Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Skriv dere på frøkner : ) Gravide: Lucy84 3.pp- IKM 7 nov. Testet 3 dager før. Svaret kom fort : ) Fått TR: Venter.....:
babyT Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Skriv dere på frøkner : ) Gravide: Lucy84 3.pp- IKM 7 nov. Testet 3 dager før. Svaret kom fort : ) Fått TR: Venter.....: Finnmarkbaby? IKM idag (6. nov), men ingen tegn til tanta enda, heller ingen pos test...
Lilletrille med to jenter Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Skriv dere på frøkner : ) Gravide: Lucy84 3.pp- IKM 7 nov. Testet 3 dager før. Svaret kom fort : ) Fått TR: snart-min-tur? 6.11- IKM? - må få sjekket dette, lever sitt eget liv for tida! Venter.....: Finnmarkbaby? IKM idag (6. nov), men ingen tegn til tanta enda, heller ingen pos test...
Flippa m Frida Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Jeg ville bare dytte opp denne jeg, for nå ser jeg at det eksisterer 2 stk... Kanskje bare slå dem sammen til en helt ny resultatliste?
Annapanda har fått en til Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Skriv dere på frøkner : ) Gravide: Lucy84 3.pp- IKM 7 nov. Testet 3 dager før. Svaret kom fort : ) Annapanda, IKM 6nov, testa i går!(babystøv til alle som vil ha) Fått TR: snart-min-tur? 6.11- IKM? - må få sjekket dette, lever sitt eget liv for tida! Venter.....: Finnmarkbaby? IKM idag (6. nov), men ingen tegn til tanta enda, heller ingen pos test...
Erle85 Skrevet 8. november 2006 #6 Skrevet 8. november 2006 Skriv dere på frøkner : ) Gravide: Lucy84 3.pp- IKM 7 nov. Testet 3 dager før. Svaret kom fort : ) Annapanda, IKM 6nov, testa i går!(babystøv til alle som vil ha) Fått TR: snart-min-tur? 6.11- IKM? - må få sjekket dette, lever sitt eget liv for tida! Venter.....: Finnmarkbaby? IKM idag (6. nov), men ingen tegn til tanta enda, heller ingen pos test... sanne 5pp IKM i dag (8 nov.)... ingen positiv teste, å ingen tante ennå...
klematis Skrevet 8. november 2006 #7 Skrevet 8. november 2006 Gravide: Lucy84 3.pp- IKM 7 nov. Testet 3 dager før. Svaret kom fort : ) Annapanda, IKM 6nov, testa i går!(babystøv til alle som vil ha) Fått TR: snart-min-tur? 6.11- IKM? - må få sjekket dette, lever sitt eget liv for tida! Venter.....: Finnmarkbaby? IKM idag (6. nov), men ingen tegn til tanta enda, heller ingen pos test... sanne 5pp IKM i dag (8 nov.)... ingen positiv teste, å ingen tante ennå... Danebrorg..IKM 10.nov...negativ 8, med pos eltest...!!??!?
babyT Skrevet 8. november 2006 #8 Skrevet 8. november 2006 Gravide: Lucy84 3.pp- IKM 7 nov. Testet 3 dager før. Svaret kom fort : ) Annapanda, IKM 6nov, testa i går!(babystøv til alle som vil ha) Fått TR: snart-min-tur? 6.11- IKM? - må få sjekket dette, lever sitt eget liv for tida! Finnmarkbaby? (Grrrrrrrr!) Venter.....: sanne 5pp IKM i dag (8 nov.)... ingen positiv teste, å ingen tante ennå... Danebrorg..IKM 10.nov...negativ 8, med pos eltest...!!??!?
Flippa m Frida Skrevet 8. november 2006 #9 Skrevet 8. november 2006 Gravide: Lucy84 3.pp- IKM 7 nov. Testet 3 dager før. Svaret kom fort : ) Annapanda, IKM 6nov, testa i går!(babystøv til alle som vil ha) Fått TR: snart-min-tur? 6.11- IKM? - må få sjekket dette, lever sitt eget liv for tida! Finnmarkbaby? (Grrrrrrrr!) Venter.....: sanne 5pp IKM i dag (8 nov.)... ingen positiv teste, å ingen tante ennå... Danebrorg..IKM 10.nov...negativ 8, med pos eltest...!!??!?
L<3E<3 Skrevet 9. november 2006 #10 Skrevet 9. november 2006 Gravide: Lucy84 3.pp- IKM 7 nov. Testet 3 dager før. Svaret kom fort : ) Annapanda, IKM 6nov, testa i går!(babystøv til alle som vil ha) Fått TR: snart-min-tur? 6.11- IKM? - må få sjekket dette, lever sitt eget liv for tida! Finnmarkbaby? (Grrrrrrrr!) musa88 Venter.....: sanne 5pp IKM i dag (8 nov.)... ingen positiv teste, å ingen tante ennå... Danebrorg..IKM 10.nov...negativ 8, med pos eltest...!!??!?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå