Gå til innhold

Bim jentene fra treffet vårt på Peppes...idag har vi vært på UL.... :)

Anbefalte innlegg

Takk for sist og håper alt står bra til med dere alle.....

Endelig kom denne dagen...har jo ventet i evigheter på UL....Jeg sier bare: Gled dere....!!!!! Det var helt fantastisk...annerledes og mye finere enn jeg hadde forventet.

Lille bebisen var veldig aktiv og så ut til å stortrives...armene var i bevegelse omtrent hele tiden,og innimellom strakk den seg ut og rettet ut bena,som den normalt hadde i kryss.Helt sprøtt å ligge der å se på...talte 4 hjerteklaffer,hjernen var inndelt som den skulle,nyrene og urinblæren fungerte og hjertet banket fort,fort.....også kunne hun fortelle at vi ventet en liten guttebebis....Så magefølelsen min stemte...

Terminen ble flyttet en dag...så nå har jeg den 10 april.....

Jeg har vært i min egen lille verden idag...så utrolig deilig å få se og høre at alt er som det skal med den lille....

Fikk jo også et lite bilde av nurket,har sett på det konstant idag...klarer ikke å la være.....Tror jeg kan si ganske sikkert at det aldri har vært noe som har gjort meg så lykkelig......

Fortsetter under...

Ja veldig deilig å se det selv også...jordmoren forklarte veldig bra og stoppet opp og tok stillbilder,samtidig som hun forklarte.....Eller så hadde vi nok ikke visst helt hva vi så.... :)

3 uker igjen....det går fort....de 2 siste jeg ventet nå gikk veldig fort...men vet jo hvordan det er når man går å venter på noe...men det blir spennende....

Hvordan går det med korsryggen og bena dine? Har du begynnt bassengtreningen?

det går ganska bra faktiskt. jobbade i fredags och efter det var jag helt förstörd! kändes som jag blivit överkörd av ett tåg när jag kom hem, och hela lördagen blev lika... så jag har väl mest vilat och så, tog mig en promenad idag så det hjälper lite!

inte börjat på någon bassengtrening än, blir nog inte före om en stund tror jag. får ta det lugnt bara så går det bra!!

ja det är verkligen så att när man väntar på nåt så går tiden sakta... men mest när man inte har nåt att göra. har just upptäckt att jag har massor att göra i november så jag tror kanske tiden rullar på bra ändå =)

såg ni könet tydligt?

(jag är ju så nyfiken och vill så gärna veta jag...)

Uff så kjedelig da....men da er det iallefall sikkert at du ikke bør være på jobb iallefall...men skjønner at dagene blir lange ved å bare være hjemme også...men er jo kjedelig at hele helgen blir ødelagt etter en dag på jobb....

Bra at du har mye å gjøre i november da...da går drt fortere....Gled deg altså.....

Når hun hadde sjekket alt hun skulle og tatt de målene hun trengte for å regne ut ukene,så hadde hun ikke sagt noe om kjønnet...men det er fordi det er mange som ikke vil vite det....

Så vi spurte henne da,om hun kanskje hadde sett det eller om den lå slik til at det ikke syntes....men da sa hun at hun hadde sett det ganske tydelig....så spurte hun hva vi trodde det var...så jeg sa at alle i familien tror det er en liten jente,men at jeg selv har hatt følelsen av gutt hele tiden...."Da er det din egen følelse som er korrekt" sa hun da....så fikk vi se på ultralyden mens hun forklarte...viste oss urinblæren,og vi så tydelig en liten pung og en liten tissemann...he,he...veldig følelsesladet altså...kom noen tårer der....

Annonse

Hei Dolly! Kan jeg spørre hvilket sykehus du var på? Hørtes ut som en koselig jordmor med god tid og mye forståelse! Ønsker meg så veldig en sånn!

Vi skal på UL til torsdag på Riksen, håper det blir like vellykket! :)

Hei Maria!

Vi var på Ullevål...ja hun var veldig hyggelig....hun sa også at sjansen for at vi møttes igjen ved fødselen var stor,om jeg ble tildelt plass på avd A,og det gjorde jeg....så hadde vært utrolig fint å fått henne igjen altså...hun var helt fantastisk.....

Men skulle jo tro de fleste er like hyggelige og forklarer slik hun gjorde da....får håpe det iallefall..... :)

Lykke til :)

Hei!

Åååå gleder meg enormt jeg, bare 6 dager igjen....

Diskusjonen mellom meg og sambo går fortsatt da om vi skal vite kjønnet eller ikke.... håper jeg får vilja mi og holder det hemmlig til den store dagen.

En liten gutt ja, spennende å se om magefølelesen min med to er riktig da!?!!?

Blir gøy å få første bilde, har liksom noe mer å forholde seg til :)

Klem

Takk i lige måde for sist. Det var veldig koselig!

Så fint at alt gikk bra på UL og at det ble slik en koselig opplevelse. Hold på den følelsen. Gleder meg veldig til jeg skal på UL neste torsdag.

Vi får prøve å få til ett nytt treff i Oslo som planlagt i begynnelsen av desember.

Annonse

Ja stemmer det..du skal til mandag du...det er bursdagen min...defor husket jeg det... :) Gled deg altså...det var helt fantastisk...

Mange tippet også at jeg hadde to siden jeg fikk mage så fort,og at den er såpass stor,+ at vi har tvillinger på begge sider i familien...men det var bare en gitt.....

Det var sambo som mest ønsket å vite kjønnet,du vet det med gutter....,selv om jeg var ganske sikker på at det var gutt...har hatt det på følelsen....men det føles veldig godt nå i ettertid å vite det...å vite at det er en han der inne....

Men hun sier ikke noe hvis dere ikke spør,skal iallefall ikke gjøre det....

Ja bildet var kos å få....tittet på det i hele går og har hengt et på Pc'n...så jeg har han i syne omtrent hele dagen.....

Lykke til på mandag da :)

Ja det viktigste er jo at alt er bra med den lille der inne..... :)

Ja vi må prøve et nytt treff i begynnelsen av desember da....

Lykke til på UL ....

Å så morsomt at det gikk så bra da, og at alt sto bra til!! Gleder meg masse selv, er jo bare en uke igjen nå. Klarer nesten ikke å vente... :-) Håper jeg skal til samme jordmor som du var hos, eller en som er like snill.

Så gøy at hun kunne se så tydelig hvilket kjønn det var. Må jo føles litt sikrere når hun kan peke og forklare at det virkelig er en gutt. Håper de klarer å se hva det er hos oss og for jeg er kjempenysgjerrig..

Jeg skal i møte med jobben like etter å ha vært på UL, er redd jeg ikke kommer til å være så veldig tilstede jeg heller da... :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...