-CSF- Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Datteren min på 7 måneder vil ikke spise... ikke vil hun ha grøt, og heller ikke mme... Det eneste hun spiser etter mye luring og lirking er litt middag... Noen som har noen ideer om hva jeg skal gjøre ? Noen andre som har eller har hatt samme problem ? *fustrert nå jeg* Klem
d",)~^~^~ Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Vi brukte også lang tid på å venne jenta vår til fast føde. Etter mye lirking fikk vi henne til å spise grøt med purè på. Prøvde grøt i alle smaker og lagde den tykk, tynn o.s.v. Middag vil hun ikke ha noe særlig av enda og hvertfall ikke nestleglass! Vi gir henne mat ca hver 3. time i og med at hun spiser så lite av gangen. Noen skjeer grøt er 1 måltid, 1 lite beger Frutti er enda et, litt brød etter en stund, 4-5 skjeer av vår middag, en halv banan og noen skjeer grøt til kvelds, slik kan en dag se ut hos oss :-) Har dere prøvd brødmat? Snuppa her spiser en kvart eller halv skive om hun får spise selv. Blir mye gris, men det viktigste er jo at hun spiser...:-) Nå er hun 9 mnd og får fremdeles mye pupp; 7-8 ganger om dagen! Men hun er stort sett blid og det er jo det viktigste. Så får det heller bare være at store deler av dagen handler om mat.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå