Gå til innhold

vogn

smily2

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Den ligner veldig på en jeg har sett på (også på nett), men som deg er jeg litt usikker mht stabilitet, men tror egentlig ikke det er noe problem.

Til vinteren igjen vil de være 1/2 år og da går det vel bra i pose? Høres forresten veldig ok ut at mykbagg'ene kunne gjøres om til pose etterpå, - da blir de ikke overflødig som i alle andre vogner jeg har sett.

Har du undersøkt hva fraktprisen blir?

Annonse

Dere som velger OTH:

Jeg har også hørt masse skryt angående denne vognen, men for min del er det én helt klar grunn til at vognen ikke blir vurdert i det hele tatt: ungene sitter "feil" vei fra den dag du setter dem opp i sportsvognen. Har et barn fra før og husker veldig godt hvor utrolig mye både jeg og sønnen min satte pris på den sosiale delen av turgåingen hvor vi kikket på hverandre og snakket sammen. Han savnet ikke å sitte andre veien heller (slik som mange påstår); jeg tror den sosiale delen er mer verdt, iallefall det første året, enn selve det med 180+ graders utsikt.

Hvilke tanker gjør dere andre dere om dette?

Mye mulig det bare er meg...

Hei, Ang Carena vognen. Jeg har en bekjent som har denne 3 hjulingen fra Carena hun sier at problemet med den er at den er for bred (noen og 90 cm) for å komme inn i noen heiser, rullebånd og dører. Selv har jag en brio vogn og er kjempe fornøyd med den. Også veldig fornøyd med at da kan jeg ha barna mot meg når de er små.

Snakket med en som hadde carena vogn og hun anbefalte IKKE det til nyfødte. Hun hadde kjøpt det men måtte kjøpe ny vogn da den ble for trekkfull og ustabil på vinter.

Hun hadde kjøpt teutonia s6 og var kjempe fornøyd. Carena anbefalte hun til senere.

Mye råd så det er vel bare å følge magefølelsen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...