Gå til innhold

vogn

smily2

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal nå ut å kjøpe tvillingvogn. Er blitt anbefalt å kjøpe tvillingvognen til teutonia... Noen som har noen erfaringer med den? Eller har dere nen andre gode råd til oss ang valg av vogn......??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen råd, men vi har også en teutonia S4 som står og venter på oss. Virker veldig grei synes jeg...med svingbare større fremhjul. Greit nå som det blir vinter vil jeg tro. Vi har bare betalt depositum vi da...og henter den om alt går som det skal under fødselen =0)

Skrevet

Vi har kjøpt teutonia s6 med svingbare hjul i front. Er veldig fornøyd ;)

Skrevet

Jeg har funnet en tvilling - sportsvogn til ikke så dyr pris på

www.baby-huset.no. Det står at det kan kjøpes bag`er utenom til 500kr stk. Men det jeg er i tvil om er om vognen kan brukes til vinteren eller blir den for "åpen og lite isolert"? Se og gi meg deres mening =)

Skrevet

Vi har kjøpt OTH etter anbefaling fra en venninne som har den til sine tvillinger. Har kjøpt via nettet fra Nederland. Er veldig fornøyd med at ungene ligger i samme bag før vi tar sporttsvognen/trillen i bruk. Gleder oss veldig til å ta den i bruk i løpet av måneden:-)

Skrevet

Synes den så fin ut jeg...men ikke så lett å gjøre seg opp en mening når man ikke har sett og tatt på den i virkeligheten. Var det forresten den Carena (tror jeg det var) du mente?

Skrevet

Hei Whipps

Jeg glemte jo helt å skrive hvilken ja hehe =) men jeg mente den 3-hjulingen som også heter Carena. De hadde vel ikke sagt i annonsen at den kan brukes fra nyfødt om det ikke er tilfelle? Er veldig i tvil!!

Skrevet

oth vogn er KLART BEST. den jeg har har separerte bager . er veldig fornøyd

Skrevet

3gutter..

betyr dette at jeg trygt kan kjøpe denne type vogn og bruke den til vinteren?? Her er jeg søren meg tobarnsmor men når det kommer til tvillingutstyr så blir jeg helt grønn altså!! ;) Må le litt av meg selv her jeg sitter =)

Skrevet

Vi har tenk på esay walker duo sky. Syns den både ser smart ut + at du kan feste to maxi cosi på understellet.

Men det er jo så mange fine nå...skulle hatt en av hver;)

Skrevet

Den ligner veldig på en jeg har sett på (også på nett), men som deg er jeg litt usikker mht stabilitet, men tror egentlig ikke det er noe problem.

Til vinteren igjen vil de være 1/2 år og da går det vel bra i pose? Høres forresten veldig ok ut at mykbagg'ene kunne gjøres om til pose etterpå, - da blir de ikke overflødig som i alle andre vogner jeg har sett.

Har du undersøkt hva fraktprisen blir?

Skrevet

Uff nå roter jeg litt her, - inlegget mitt var egentlig myntet på Monath26's vognspørsmål...

Skrevet

Vi har kjøpt OTH Urban jungle. Fått den anbefalt av andre tvillingmødre. Svingbare forhjul, går gjennom standarddører, får den lett inn og ut av bilen og kan gjøres om til sportsvogn når tvillingene er store nok.

Skrevet

hvilket merke er dette? Og hvilken forhandler selger denne? En side jeg kan gå inn på nettet å se på den?

Skrevet

en side jeg kan gå inn på på nettet for å se på denne vognen?

Skrevet

prøv www.onetreehill.nl

Har lest at flere har bestilt den fra Nederland. Billigere der. Jeg har kjøpt min her hjemme.

Skrevet

Fru Lyng har ihvertfall. Fikk litt prosenter pga at jeg har meldt meg inn i tvillingforeldreforeningen.

Skrevet

hvor mye betalte du da? Kjøpte du ekstra bagger eller???

Skrevet

Nå husker jeg ikke helt eksakt, men lurer på om det ble rundt 10 000 tilsammen. Med regntrekk og en sånn stang foran til sportsvogna. Kjøpte 2 hardbagger bare, ikke softbagger.

Skrevet

En nederlandsk side verd å kikke på er: babyjungle.nl

Skrevet

Dere som velger OTH:

Jeg har også hørt masse skryt angående denne vognen, men for min del er det én helt klar grunn til at vognen ikke blir vurdert i det hele tatt: ungene sitter "feil" vei fra den dag du setter dem opp i sportsvognen. Har et barn fra før og husker veldig godt hvor utrolig mye både jeg og sønnen min satte pris på den sosiale delen av turgåingen hvor vi kikket på hverandre og snakket sammen. Han savnet ikke å sitte andre veien heller (slik som mange påstår); jeg tror den sosiale delen er mer verdt, iallefall det første året, enn selve det med 180+ graders utsikt.

Hvilke tanker gjør dere andre dere om dette?

Mye mulig det bare er meg...

Skrevet

Hei, Ang Carena vognen. Jeg har en bekjent som har denne 3 hjulingen fra Carena hun sier at problemet med den er at den er for bred (noen og 90 cm) for å komme inn i noen heiser, rullebånd og dører. Selv har jag en brio vogn og er kjempe fornøyd med den. Også veldig fornøyd med at da kan jeg ha barna mot meg når de er små.

Skrevet

Snakket med en som hadde carena vogn og hun anbefalte IKKE det til nyfødte. Hun hadde kjøpt det men måtte kjøpe ny vogn da den ble for trekkfull og ustabil på vinter.

Hun hadde kjøpt teutonia s6 og var kjempe fornøyd. Carena anbefalte hun til senere.

Mye råd så det er vel bare å følge magefølelsen ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...