Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer på denne kontrollen? Det er vel ikke sprøyte? Når er neste sprøyte? Fikk ved 3 månederskontrollen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var aldri på noe 4 måneders kontroll. Neste er 6måneders kontrollen hvor det også er vaksiner.

Skrevet

hos oss er det vaksine på 3 og 5 mnds kontroll... på 4 mnds var det bare snakk og måling/veiing.

Skrevet

vi har nettopp vært på 3 mnd kontroll å neste blir 5

men kunne jo stikke innom da viss vi ville før

Skrevet

gjorde ingenting på 4 mnd kontrollen. målte og veide, ble spurt om tenner, søvn og fikk et hefte om spedbarnsernæring. Martin får sprøyta ved 6 mnd (egentlig ved 5 mnd)

Skrevet

var bare å veide å målte når gullet ble 4mnd jeg. Hadde forsinket 4mnd kontroll når han ble 5mnd. Da fikk han samtidig vaksine siden han var 5mnd.

Neste kontroll er om 1 uke,da 6mnd kontroll med lege og helsesøster...fy å fort tiden flyr.. :)

Skrevet

Vi skal ha barselgruppe-treff på 4 månederskontrollen vi. Hs skal snakke med oss om innføring av fast føde, va kan skravle og barna skal veies og måles

Skrevet

Bare veiing og måling her på 4mndr kontrollen! Sprøyte på 5mndr kontrollen.. Den samme vaksina som på 3mndr kontrollen tror jeg.. hvis jeg ikke har lest feil.. 2stikk hvertfall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...