Gå til innhold

Tilbake etter en liten deppeperiode...

Anbefalte innlegg

Hei alle dere flotte jenter!

Etter SA`en for 17 dager siden ble jeg bare mer og mer deppa for hver dag som gikk. Til slutt sa mannen min seg helt enig i at vi skulle gi opp hele prosjektet med å få barn (stakkars). Jeg var så lei at jeg i flere dager ikke orket å skru på pc`en engang,- tenkte at jeg aldri mer skulle inn på disse sidene...

Men de siste dagene er jeg blitt gradvis bedre, og idag var jeg til kontroll hos legen min, ultralyd. Han sa at han var helt overbevist om at jeg hadde ett egg som snart var klart til å bli befruktet. Og det hjalp å få høre det! Nå er jeg klar til å prøve igjen! Har ikke den helt store troen på at vi får klaff med en gang, men når mensen kommer begynner jeg på pergo igjen. Så da krysser vi fingrene!

Godt å være tilbake hos dere igjen!

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6984840-tilbake-etter-en-liten-deppeperiode/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Monastir!

Vi testet vel positvt omtrent samtidig du og jeg. Det føles ikke bra å være tilbake her, samtidig som at dette faktisk er et ok sted å være når det først skulle gå så galt.

Det er ikke mange dagene siden min SA, og føler nok mest for å gi opp hele greia akkurat nå. Men her i huset er det mange optimister, og jeg kan nok ikke trekke meg nå, får bare håpe at glød og iver fra mann og barn smitter over...

Godt å høre at du føler deg bedre..ü

Takk for trøstende ord. De fleste av dere har vel vært i lignende situasjon en eller ennen gang. Men det er godt at sånt går over og at en på ny blir optimister!

Og til Litenspire u/spire: Husker at jeg så deg på Gravid- siden den lille tida jeg var der. Tror vi testet positivt omtrent samtidig ja. Jeg skulle hatt term 19 juni...Trist å høre at du mistet, og jeg kjenner igjen de følelsene du sitter med nå. Men så er vi jo heldige da,- som faktisk har greid å bli gravide! Får bare stå på å håpe på at den sitter neste gang!

Klem fra

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...