Gå til innhold

Hva gkør dere for å bli gravid??

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

* kuttet helt ut alkohol

* gubben får bare en konjakk eller øl pr helg(hans slit for unnfangelsen!!)

* har sex når han er hjemme

Bør vel slutte med dette og heller sende gubben på byen for å møte han for 1.gang. Invitere han på one-night-stand og vips ble vi gravid!!! Er dette ikke dette som ofte skjer med ufrivillig gravide da?????? :)

Hvordan tilbreder du ingefærte`en? Har lyst til å prøve. =)

* Kuttet ut alkohol

* Sex så ofte vi har lyst

* Pute under rompa og ligger en god stund før jeg står opp, noen ganger over natta

* Mannen tar sink og selen

* Vi tar begge tran med vit. A,D,E og omega-3

* Har drukket salviete 3 dager, men blir nok mer neste runde

* Skal kjøpe e-vitamin

vi har sex... og thats it... har holdt før... han har begynt med zink og selen nå da... men vi tar en fest og lever som normalt vi... spiser godis og... hehe

jeg har ikke noen tro på å stresse det for mye opp!!! spiren sitter der når kroppen er klar. og vi spiser normal norsk husmannskost, grønnsaker hver dag, så jeg tror vi har nok av alt!!!

er jaggu nok med all den sexen... hehe

- slutta på pillen

- har sex nesten hver dag etter mensen og til ca 1 uke før mensen

- ligger i ro i senga etter sex ca 15-30 min (minst)

Det gikk jo sist så jeg håper det går denne gang også =)

Annonse

Hehe, ser det er flere her som har sex, og det er jo bra, for da er vi ikke alene :P Hihi, neida.. Jeg har begynt å drikke Salviete, en kopp om dagen. Ellers spiser jeg kosttilskudd, slik som jeg har pleid ellers, og prøver å spise sunt. :) Håper det blir resultater snart! :))

Vi hadde sex på dag 12, 13 og 15 i sykluset. Det var det hele. Spiren satt uten noen andre remedier og det vil jo gjøre det hos de fleste.

Lykke til alle sammen. Kom inn på 1.-trimester for dere er så koselige!

Babystøv til dere alle sammen:

*******************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************************

gratulerer til deg krokodillemor =) og takk for babystøv.

vi har sex når vi vil...og det er egentlig ganske så ofte. så tar jeg folat,men det er mes for hvis jeg blir gravid så får jeg det i meg fra starten. ellers gjør vi ikke så mye...tester litt med el test men det er for å finne ut av syklusen min etter en sa...så hvis det er sånn at en skal ha mensen innen 14 dager etter el så er jeg over tiden gitt =)

Ginseng

Solviplect (hadde bare litt igjen, så det ble nok ikke så mye som det burde vært)

Salvie-te

Temper (bruker babycomp)

Sex...he he, ca annhver dag siden mensen var ferdig

Pute under rumpen

Mye bakfra-stillinger...he he

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...