Gå til innhold

Blir dere med jenter?

Anbefalte innlegg

Jeg ble inspirert av Agne og hennes sjekktriks. (Funka jo for meg også)

Skal vi alle sjekke opp mennene våre denne uka, og fortelle om det. Kanskje vi får noen nye ideer? Jeg er iallefall for lite flink til dette i hverdagen. Dessuten merker jeg at humøret svinger veldig i takt med hormonene, og tror ikke jeg er enkel å leve med til tider.

Vi kan jo ta det som en vitamin innsprøytning for forholdet før julestria setter inn. :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/6984640-blir-dere-med-jenter/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei igjen!

Leste igjennom engang til, og kanskje det kan tolkes som at jeg tenkte på bare sex-sjekking. Tenkte ikke nødvendigvis på det. Tenkte egentlig på det å gjøre noe koselig, pirrende for gubben.

( Huff, får håpe det ble litt mere nyansert nå. )

Ikke dumt med litt mere spenning i forholdet lal69,

så jeg synes tanken er kjempegod jeg...

Men selv må jeg vist ligge litt lavt på den fronten,med mindre vi skal ut å kjøpe prevensjon da...hihi..For jeg skal straks på lap,og da er vist avholdenhet eller prevensjon tingen i forkant...

Noe så kjedelig altså...

Nei jeg vet ikke hvor lenge man blir sykemeldt,men jeg er heldig og skal til lap på en fredag...så da er det jo bare å håpe at man er bedre til mandag liksom...Skal på forsamtale fredag den 10,så da får jeg vel litt detaljer...Så er lap fredag den 17...

Annonse

Skulle gjerne hengt meg på, godt initiativ, men etter SA og blødninger er det total avhold noen uker. Det kommer liksom oppå alt det andre,

0 sex i ukesvis... Regelmessig sex holder psyken min stabil og meg roligere...hehe...kan bare tenke dere hvordan det er hjemme hos oss for tiden, familien ligger lavt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...