Gå til innhold

er dere med i mor barn undersøkelsen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

har dere hørt noe fra dem etter dere fikk babyen?datteren min er 5 mnd og jeg har ikke hørt noe enda..... kjenner en som har fått 3 stk fra dem eller noe..på 6 mnd....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er med vi. Jeg har fått ett skriv fra dem etter fødsel. Da var gutten min ca 5-6 mnd gammel. Tror ikke jeg får mer fra dem før han nærmer seg ett.

Skrevet

Fikk et nå ved 6 mnd.

Skrevet

ja, kom rundt 6 mnd -med spm ang siste del av svangerskapet til og med - det burde kommet før om det i allefall - vanskelig å huske flere mnd bakover - men fant igjen det meste i svangerskapsjournalen da, men syns det hadde vært bedre å fått fordelt spm på flere runder tilpasset hvilet stadie man er i

Skrevet

hmm.. da virker det ikke som de har glemt meg da... men rart at hun ene jeg kjenner har fått flere ganger.. men men... savner jo ikke akkurat de spørsmålene..hehe

HI

Skrevet

Hmm..eneste jeg har vært med på en en undersøkelese om babyen min sine matvaner..

Skrevet

gutten vår er 4 uker og vi fikk svar på navlesnor testen i dag...... han er ikke arvelig disponibel for diabetes 1 (de genene de testet, finnes jo forsåvidt andre også)

Skrevet

Ja, vi er med! vi fikk vel et skriv om disse blodprøvene og navlestrengprøven

Skrevet

jepp, tror første skjema er rundt 6 mnd ja!

Skrevet

nettopp fått. Hun er 6mnd. Det er det første spørreskjemaet jeg har fått etter fødselen.

Skrevet

Er med. Fikk første etter fødselen like etter snuppa fylte 6mnd

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...