Krin Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hei på dere folkens!!! Er det flere her inne som har uttak og innsetting denne uka? Det hadde vært hyggelig å høre hvordan det går med dere... Jeg selv har uttak i morra og innsetting 9 nov og da vil vel terminen min bli 17 juli 2007. Sattser på at det går bra med alle sammen.... Klem fra
vekt-75 Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Hei Krin Jeg har vært i Porsgrunn og satt inn 2 gull egg i dag. Formen er bra, har hatt akupunktur to ganger i dag. Både før og etter innsetting. Lykke til i morgen, krysser fingrene for deg. klem
Krin Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Hei Vekt-75!!! Så morro og ha noen som er likt med meg. Detter blir spennende. Sattser på at det går veldig bra for oss begge. Er veldig spent nå. Blir nok en lang natt men jeg må opp tidlig i morra må kjøre datteren i bhg før vi drar. Det er et stykke å kjøre fra oss og til Porsgrunn. Så nå er det på tide å legge seg Nattinatt Klem zzzzzzzz
Actio Skrevet 7. november 2006 #4 Skrevet 7. november 2006 Heisan! Jeg henger meg på her - tror jeg i hvert fall. Skal på UL i dag for å se når det blir uttak. Jeg regner med at det blir på fredag, med innsetting på søndag, så da holder det akkurat til uke 45 :-). Gleder meg til å få ut eggene, synes det begynner å bli litt ømt allerede... Vi har en liten ICSI-prins fra før - dette er andre søskenforsøk. Lykke til!
ano`num *17.03.10* Skrevet 7. november 2006 #5 Skrevet 7. november 2006 Me 2 Innsetting fredag Fryseforsøk. Er det ikke august vi vil kunne få termin da? Jeg startet på nytt rett etter et forsøk, og ved forrige forsøket ville jeg fått termin ca 9 juli ved klaff.
vekt-75 Skrevet 7. november 2006 #6 Skrevet 7. november 2006 Hei Jo, det er vel første uka i august vi får termin.?
Krin Skrevet 7. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 7. november 2006 Hei på dere! Obs!!! Ser jeg har bommet på to uker. Var inne i dag og tok ut 7 egg. det var litt vondt men ikke værre en at man overlever veldig greit kunne gjort dette en gang til om så er. Hva gjør man ikke for å få ett lite nurk. Ser det er flere som har barn fra før. Jeg har ei lita prinsesse på snart fem år. Hun kom uten hjelp men denne gangen har vi ikke greid det selv så nå håper jeg det klaffer på første forsøk. Håper det klaffer for dere oxo, skal krysse det som krysses kan. Jeg skal sette inn på torsdag, er veldig spendt på hvordan det går med eggene kan ringe porsgrunn å høre i morra etter kl 11. Tror jeg kommer til å sove litt dårlig i natt også. Klem
Jaac Skrevet 7. november 2006 #8 Skrevet 7. november 2006 Hei! Jeg melder meg på denne tråden. Har hatt uttak i dag, og fikk ut 11 egg. Dette er mer enn på de tidligere forsøkene mine, fikk da ut seks og åtte egg. Satser på at alle gode ting er tre! Har forøvrig to egenproduserte barn fra før av. Er i likhet med deg Krin veldig spent på morgendagen og antall befruktede egg. Krysser fingrene for oss alle.
Krin Skrevet 7. november 2006 Forfatter #9 Skrevet 7. november 2006 Hei Jaac! Høres jo veldig bra ut med så mange egg. Håper de fleste blir befruktet. Hvor er det du er hen? Jeg er i Porsgrunn veldig fornøyd så langt.
Jaac Skrevet 8. november 2006 #10 Skrevet 8. november 2006 God morgen Krin Jeg holder til på Omnia/Aleris i Oslo. Går privat da jeg ikke faller innenfor det offentlige tilbudet pga de to små jeg har fra før. Spennende timer vi har foran oss nå...håper så mange som mulig av eggene våre har blitt befruktet, at de fortsetter å dele seg tilfredsstillende og ikke minst at de fester seg i ca ni måneder! Vi får holde hverandre oppdatert-veldig kjekt at vi er flere som er i ilden samtidig.
nupi Skrevet 8. november 2006 #11 Skrevet 8. november 2006 Heia, henger meg på jeg og :-) Hadde uttak på Mandag, fikk ut 14 egg, 9 av de er befruktet :-) Så skal inn senere i dag å sette inn gullegget mitt.. Hører til i Porsgrunn og dette er vårt 2 ivf forsøk..
Krin Skrevet 8. november 2006 Forfatter #12 Skrevet 8. november 2006 Hei på dere ! Nupi jeg var ikke så heldig. Det var kun 1 egg av 7 som var blitt befruktet da jeg ringte inn i morrest HuHu..... det er mulig det blir et til men det er ikke sikkert. Vi har bestemt oss for å i såfall sette inn begge på torsdag.Da skal det være større sjanse for at det klaffer med det ene. Har vært litt deppa i dag men det går vel over. Får bare krysse fingrene...
Jaac Skrevet 8. november 2006 #13 Skrevet 8. november 2006 Fikk en hyggelig telefon fra klinikken tidligere i dag, 8 av 11 er befruktet. Da blir det innsetting i morgen, er veldig spent............ Krin, skjønner at du ikke er i toppslag, men krysser fingrene for at egget som er befruktet er gullegget deres!
Actio Skrevet 9. november 2006 #14 Skrevet 9. november 2006 Så fint at dere har fått befruktede egg, flott med 8 av 11, men Krin du må huske at det ikke trngs mer enn ett - det er jo mulig at det er selve gullegget. Selv fikk jeg ikke befruktet så mange ved siste forsøk, men det som ble satt inn var bra. Jeg skal ha uttak på fredag så jeg ligger litt etter, men krysser fingrene for dere andre så lenge. Det er vel innsetting for flere av dere i dag? Jeg håper at de setter inn to egg denne gangen, hvis det blir få bra egg, men foreløpig har de vært velidg strenge, tror noe av grunnen er at vi har en fra før. Jeg har lyst på tre, så da er det jo greit å ikke bruke alt for mange år mellom hvert barn...man blir jo ikke yngre...
Jaac Skrevet 9. november 2006 #15 Skrevet 9. november 2006 To flotte firedelte egg satt inn i dag, og tre stykker på frys!!! Strålende fornøyd så langt. Fikk akupunktur både før og etter innsetting, og skal også ha en akupunkturtime i morgen. Har fått beskjed om å leve som normalt, men unngå tunge løft og heller ikke løpe maraton. Minstemann på fire år var med ei venninne hjem i dag, og når jeg kom for å hente ble selvfølgelig alt galt-måtte løfte/dra henne unna en stol blant annet. Håper ikke dette har ødelagt noe i festeprosessen- hva tror dere? Actio og Anonum- lykke til i morgen! Håper du har fått satt inn egg i dag du også, Krin og at alt er bra med deg. Fortsatt god ruging til vekt 75......alle nevnt ingen glemt (håper jeg i hvert fall)!!!
Krin Skrevet 9. november 2006 Forfatter #16 Skrevet 9. november 2006 Jeg fikk satt inn et flott seksdelt gullegg idag, fikk ingen på frys derfor håper vi jo selvfølgelig at dette skal klaffe. Har heldigvis en god følelse. Har vært litt redusert siden uttaksdag fått en del mageknipe men det var vist normalt, de har jo trossalt rotet litt opp i der og da kunne mage/tarm komme i litt ubalanse. Så fint at det ble to flotte egg på deg Jaac. Morro å se at vi er så likt fikk høre at vi vil ha termin 1 aug. hvis du oxo begynte på sprøyter 25/10 Vi får krysse det vi kan og håpe på det aller beste. Til meg sa de at jeg skulle ikke løfte så tungt at det presset på urinbæra og da ville jeg i såfall tisse på meg. Så jeg tror ikke du skal bekymre deg. Jeg ønsker oxo resten av dere lykke til og sender masse gode viber rundt til dere alle. Skal krysse det som krysses kan xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx og håper at de to neste ukene er lykke bringende. Mange varme klemmer til dere alle fra en lykkelig RUGER
UngVoksen-over termin Skrevet 9. november 2006 #17 Skrevet 9. november 2006 Hei på dere :-) Henger meg på her jeg :-) Fikk ut 4 egg i dag. Blir spennende i morgen tidlig å høre hvor mange som er befruktet :-) Skal sette inn på søndag kveld - da er de 8 delt... spennende... Får termin 4 august - men antagelig 3 uker før om det blir tvillinger :-) Ja, vi har bestemt oss for å sette inn to denne gangen - om vi får mulighet.. Har grusomt ondt i magen denne gangen! Husker ikke at det var så gale sist gang? Hm.. ja ja.. bare det blir barn av det.. Har også barn fra før.
Jaac Skrevet 9. november 2006 #18 Skrevet 9. november 2006 Gratulerer som ruger Krin- så fantastisk bra med et seksdelt egg!! Jeg har også en god følelse denne gangen, takk for beroligende ord når det gjelder løfting, forresten. Jeg begynte også på sprøter 25. okt, har ikke regnet på termin, men et augustbarn eller to sier jeg mer enn gjerne ja takk til! Jeg er forresten 32 år, i likhet med deg, så mange felles faktorer på oss ser det ut som. Lykke til når det gjelder befruktning til deg Ung Voksen, krysser fingrene!! Glemte deg i sted, Nupi- håper innsettingen gikk bra. Ha en strålende kveld alle sammen
Krin Skrevet 11. november 2006 Forfatter #19 Skrevet 11. november 2006 Nå var denne tråden havnet langt ned synes det var på tide å fortsette. Her har dagene etter innsetting gått smått om sen mye bedre. Hadde mye kolikk smerter og det var vondt kan man si. Håper dere andre slapp det. Humøret har ikke blitt mere stabilt så fortsatt tar jeg veldig lett til tårene. Nå synes jeg tiden snegler seg fremover det er 12 hele dager igjen til test dag. Hadde aldri trodd jeg skulle synes dette er den lengste tiden men det gjør jeg. Har laget egen kalender som jeg krysser av hver morgen hihi som et lite barn som gleder seg til jul. Må jo si jeg ønsker meg positivt svar av nissen, det hadde vært den aller beste gaven vi kunne fått i 2006. Mange varme klemmer til dere alle fra
UngVoksen-over termin Skrevet 12. november 2006 #20 Skrevet 12. november 2006 Hei på deg Krin!! 3 av 4 egg var befruktet ! Skal til Haugesund i dag og sette inn 2! Håper på å få det tredje på frys.. :-) De skal være 8 delt i dag... Er så spent på om de ser bra ut! Følte meg også veldig oppblåst etter egguttak! Slik var det forrige gang også husker jeg :-) Lykke til med rugingen!!! (selv skal jeg være sykemeldt denne første uken)
munti Skrevet 12. november 2006 #21 Skrevet 12. november 2006 Hei. Henger meg på her jeg. Som sagt er jeg ny på disse sidene. Jeg har også satt inn 2 egg den 9.11. Har fortsatt veldige smerter i magen, er det normalt? Dette er mitt andre forsøk, kan ikke huske at jeg hadde slike smerter sist. Håper noen vil svare meg.. Klem fra
Actio Skrevet 13. november 2006 #22 Skrevet 13. november 2006 Det er ikke uvanlig å ha smerter i magen en god stund etter egguttak. Jeg hadde uttak på fredag og kjenner det fortsatt ganske godt, selv om det absolutt har blitt mye bedere - er fortsatt ganske oppblåst også. Hvis det er vedlig sterke smerter ville jeg tatt kontakt med sykehuset. Vi fikk beskjed om at det bare var å ta paracet, men det var jo før innsettingen på søndag. Jeg ruger nå på ett egg - litt misunnelig på dere som har fått satt inn to :-) Har ganske god følelse for dette forsøket - har også fått noen egg på frys, så da blir det ikke så tungt å starte opp igjen dersom det ikke skulle gå bra denne gangen. Fikk ut 14 egg, to var ikke modne nok, men vi fikk befruktning på 9 av 12, så resultatet var mye bedre enn ved forrige forsøk, så det er nok til at vi er veldig fornøyde nå! I dag har jeg tatt meg fir fra job siden jeg fortsatt kjenner det i magen og begynner å bli litt forkjøla - deilig å bare kose seg alene en dag! Nå blir det noen spennende dager for oss fremover - rug så godt dere kan! klem,
nupi Skrevet 13. november 2006 #23 Skrevet 13. november 2006 Hei jenter. Satt å tenkte på at nå har vel kanskje egget festet seg, vist det vil festa seg da.. Hadde insetting på Onsdagen så vist jeg ikke har hørt feil så kanskje?? :-) ÅÅ mange rare tanker som snurrer i hodet fortia gitt.. Hvordan er formen til dere andre?? Selv sleit jeg helt sinnsykt etter uttaket denne gangen, mye vondere under og etter uttaket, så ille at jeg spydde da jeg var ferdig.. osj, men takk og lov mye bedre nå :-) Litt ømme pupper, men det har jeg hatt siden jeg startet med sprøyter, så det er noe ordentlig luregreier hehe Klem
Jaac Skrevet 13. november 2006 #25 Skrevet 13. november 2006 Hei Nupi og dere andre Formen er bra her, litt trett bare, men det kan kanskje skyldes været. Hadde akupunktur i dag og skal ha neste time på onsdag. Slapper av så godt jeg kan, og prøver å ikke løfte fireåringen min, men glemte meg en gang i dag, gitt. Har hatt en del luftsmerter og litt stikking i underlivet, spent på hva det betyr. Sov godt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå