Gjest Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Jeg føler meg så avhengig av godtherier.. spesielt sjokolade. Tror jeg må legge om kosten og disse uvanene mine på godterier. Om det kan ha noe med at jeg ikke blir gravid. Har prøvd i 1 år snart. Og er så sliten og deppa. Jeg er villig til å gjøre alt for å bli gravid!!! Spiser dere ofte godterier? Jeg spiser noe søtt, mest sjokolage nesten hver dag. Ikke sånn kjempemasse da. Er bare nysgjærrig om det bare er meg her som spiser så ofte?
♥ DAME Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Spiser sjokolade hver eneste dag, må bare ha det ) Synd det skal gå utover huden, men jeg legger heldigvis ikke på meg av det )
Gjest Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Huff.. ja det vises på huden her også, men ikke på kroppen! =) Godt å vite det ikke er bare meg da. Men nå må det bli slutt på dette her i gården. Må prøve alt som kan prøves..
Gjest Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Jeg spiser smågodt en gang i uka. Legger på meg bare jeg lukter på det føler jeg!
Lunajenta og Alvegutten Skrevet 6. november 2006 #5 Skrevet 6. november 2006 Jeg spiser godis altfor ofte.... Prøver å være flink å spise sunt ellers da, så får jeg ikke såååå dårlig samvittighet, hihi;) Men jeg må og prøve å kutte ned, har begynt å tenke på at det kan hjelpe med å bli lettere gravid.
Mamma`n til Sandra Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Har lest et sted at det er koffein i sjokolade og det kan gjøre at det er vanskeligere og blir gravid. men skal ikke si at det stemmer da, men har hvertfall lest det . Er selv glad i sjokolade så det er ikke bra for min del for jeg spiser sjokolade så og si hver dag ....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå