Anonym bruker Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Av seg selv? Ca når? Eller må man avvenne dem og hjelpe dem til å finne søvnen selv? Noen som vet?
glad_jenta Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 jeg også lurer.hjelper deg å holde den oppe
Kamilla, Daniel&Sanne Skrevet 6. november 2006 #3 Skrevet 6. november 2006 Min gutt sluttet helt med det da han var ca 3-4 mnd. Trenger ikke å avvenne dem morsmelk for å hjelpe dem til å sovne selv. Men kan jo være lurt å forsøke å holde de våkne for så å legge de til å sovne. Vi gjorde dette ved å prate litt med ham eller evt amme i ett lyst rom, for så å legge han i sin egen seng på soverommet.
mozart Skrevet 8. november 2006 #5 Skrevet 8. november 2006 Er så glad for at du spør. Trodde jeg var den eneste som slet med å få babyen til å sovne av seg selv. Har ei datter på 6mnd og hun trenger fremdeles puppen til å sovne hvis det er jeg som skal legge henne. Hvis det er pappa som legger henne derimot (med masse vugging og skriking fra hennes side), så sovner hun uten puppen. Tenkte å la pappa prøve å overta leggingen inntil hun glemmer puppen, men syns jo så synd på ham siden han må opp tidlig å jobbe... Håper flere svarer for jeg lurer på hvor lenge vi må holde på slik.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå