Gå til innhold

du med nicket Mammas lille venn!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Jeg leste en presentasjonstråd på barnimagen, og fant ut at jeg tror vi kjenner hverandre - og at vi fødte samme dag!! kan det stemme? 8.september på UNN?

Vi har isåfall jobba sammen på vero moda ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, hei! Jeg fødte på Unn den 8.sept? Er du Linn??

Skrevet

Ja :)

Hvordan står det til med dere?? Synes tiden har flydd! allerede 2 måneder:)

Skrevet

Som du hørte på Unn hadde Amalie bilyd på hjertet. Kom til ultralyd og det viser seg at hun har hull i hjertet - sannsynligvis kommer det ikke til å gro igjen:( Heldigvis virker hun frisk og rask. Er allerede 6 kg!! Hva m Oda? Hun lå i lysbehandling sist jeg så henne, også var hun pitteliten!

Skrevet

Ja, det stemmer .. det hørtes jo skummelt ut! :( Må hun opereres etterhvert eller er det noe som enkelte bare har? Fint hun iallefall virker frisk og rask, det er jo det viktigeste :)

Hun ble liggende 1 døgn i lysbehandling, og er nå blitt 4,5kg (cirka).. så er enda litt lita, men spiser som bare det - tar sikkert igjen Amalie etterhvert!

Er du i noen slags barselgruppe? Og er du på sentrum helsestasjon?

Skrevet

Det må opereres hvis hullet hemmer henne. Det vil si at hun blir slliten av å spise, og dermed ikke får i seg nok næring. Ingenting tyder på d enda heldigvis. Jeg hører til Tromsdalen, og er i barselgruppe. Vi har ikke hatt uformelt treff enda, kun på helsestasjonen. Skal vi møtes på kafe en dag? Dagene er litt ensformige...:)

Skrevet

Får krysse fingre for at hun slipper operasjon da, iallefall mens hun er så kjempelita :)

Ja, kafe hadde vært kjempetrivelig. Du kan jo sende meg en sms, 41685805 - skal gi lillebærta mat nå :)

Vi snakkes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...