tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 6. november 2006 #1 Skrevet 6. november 2006 Hei! Jeg leste en presentasjonstråd på barnimagen, og fant ut at jeg tror vi kjenner hverandre - og at vi fødte samme dag!! kan det stemme? 8.september på UNN? Vi har isåfall jobba sammen på vero moda
Mammas lille venn Skrevet 6. november 2006 #2 Skrevet 6. november 2006 Ja, hei! Jeg fødte på Unn den 8.sept? Er du Linn??
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #3 Skrevet 6. november 2006 Ja Hvordan står det til med dere?? Synes tiden har flydd! allerede 2 måneder:)
Mammas lille venn Skrevet 6. november 2006 #4 Skrevet 6. november 2006 Som du hørte på Unn hadde Amalie bilyd på hjertet. Kom til ultralyd og det viser seg at hun har hull i hjertet - sannsynligvis kommer det ikke til å gro igjen:( Heldigvis virker hun frisk og rask. Er allerede 6 kg!! Hva m Oda? Hun lå i lysbehandling sist jeg så henne, også var hun pitteliten!
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #5 Skrevet 6. november 2006 Ja, det stemmer .. det hørtes jo skummelt ut! Må hun opereres etterhvert eller er det noe som enkelte bare har? Fint hun iallefall virker frisk og rask, det er jo det viktigeste Hun ble liggende 1 døgn i lysbehandling, og er nå blitt 4,5kg (cirka).. så er enda litt lita, men spiser som bare det - tar sikkert igjen Amalie etterhvert! Er du i noen slags barselgruppe? Og er du på sentrum helsestasjon?
Mammas lille venn Skrevet 6. november 2006 #6 Skrevet 6. november 2006 Det må opereres hvis hullet hemmer henne. Det vil si at hun blir slliten av å spise, og dermed ikke får i seg nok næring. Ingenting tyder på d enda heldigvis. Jeg hører til Tromsdalen, og er i barselgruppe. Vi har ikke hatt uformelt treff enda, kun på helsestasjonen. Skal vi møtes på kafe en dag? Dagene er litt ensformige...
tulleku *Oda-06 Alma-09* Skrevet 6. november 2006 Forfatter #7 Skrevet 6. november 2006 Får krysse fingre for at hun slipper operasjon da, iallefall mens hun er så kjempelita Ja, kafe hadde vært kjempetrivelig. Du kan jo sende meg en sms, 41685805 - skal gi lillebærta mat nå Vi snakkes!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå